https___images.genius.com_a1632bc91da7a8b8a1cc63dc3b65953f.1000x1000x1.png

專輯:Night Visions

專輯發行日期:2012/2/14

Imagine Dragons - Radioactive

-

Whoah-oh

噢嗚 喔

Whoah-oh

噢嗚 喔

Whoah-oh

噢嗚 喔

Whoah

 

I'm waking up to ash and dust

我睜開雙眼 自穢土中復甦

I wipe my brow and I sweat my rust

揚眉吐氣 任汗水沖掉鏽斑

I'm breathing in the chemicals

我張開嘴巴 將化學物質吸入肺部

 

I'm breaking in, shaping up

我自地底破土而出 鍛鍊心智與體能

Then checking out on the prison bus

將牢犯從牢籠裡放出 命其奔向自由

This is it, the apocalypse

而我暗自思忖 『末日就要來臨』

Whoa

 

I'm waking up, I feel it in my bones

我自荒亂中崛起 任憑寒風冷冽

Enough to make my system blow

促使腎上腺素飆升 足以撼動人心

Welcome to the new age, to the new age

歡迎來到全新紀元 我就是你的領袖

Welcome to the new age, to the new age

有了你的支援 我們將開創極樂淨土

 

Whoa-oh, whoa

噢嗚-喔 噢

I'm radioactive, radioactive

我是金剛不壞之身

Whoa-oh, whoa

噢嗚-喔 噢

I'm radioactive, radioactive

我們終將突破重圍

 

I raise my flags, dye my clothes

我揚起宣戰的旗幟 將上衣染成鮮紅 

It's a revolution, I suppose

『一場腥風血雨的革命即將展開』我這麼想

We're painted red to fit right in

鳴鼓而攻的你我 將旗幟染得血紅

Whoa

 

I'm breaking in, shaping up

我自地底破土而出 鍛鍊心智與體能

Then checking out on the prison bus

將牢犯從牢籠裡放出 命其奔向自由

This is it, the apocalypse

而我暗自思忖 『末日就要來臨』

Whoa

 

I'm waking up, I feel it in my bones

我自荒亂中崛起 任憑寒風冷冽

Enough to make my system blow

足以讓腎上腺素飆升 振奮人心

Welcome to the new age, to the new age

歡迎來到全新紀元 我就是你的領袖

Welcome to the new age, to the new age

有了你的支援 我們將開創極樂淨土

 

Whoa-oh, whoa

噢嗚-喔 噢

I'm radioactive, radioactive

我是金剛不壞之身

Whoa-oh, whoa

噢嗚-喔 噢

I'm radioactive, radioactive

我們終將突破重圍

 

All systems go, the sun hasn't died

當腎上腺素不再飆升 眼看懸日就要落下

Deep in my bones, straight from inside

有股力量衝擊胸臆 使我重新站起身子

 

[I'm waking up, I feel it in my bones

我自荒亂中崛起 任憑寒風冷冽

Enough to make my system blow

足以讓腎上腺素飆升 振奮人心

Welcome to the new age, to the new age

歡迎來到全新紀元 我就是你的領袖

Welcome to the new age, to the new age

而有你的支援 我們將開創極樂淨土

 

Whoa-oh, whoa

噢嗚-喔 噢

I'm radioactive, radioactive

我是金剛不壞之身

Whoa-oh, whoa

噢嗚-喔 噢

I'm radioactive, radioactive

我們終將重新塑造這腐敗的世界

 

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()