https___images.genius.com_8bf72a76b248ea8401277c42e03470b1.400x405x1.jpg

專輯:The Three Degrees 同名專輯

發行年份:1973

Three Degrees - When Will I See You Again [HQ stereo]

The Three Degrees - When Will I See You Again (Official Audio)

-

When will I see you again?

何年何日我才能與你再相見?

When will we share precious moments?

要待何時才能享受兩人獨處寶貴的時光?

Will I have to wait forever?

難不成要我耽擱一輩子守候?

Will I have to suffer

還是要我為愛吃盡苦頭

And cry the whole night through?

然後再淚濕枕褥 徹夜抱頭痛哭?

 

When will I see you again?

何年何日我才能與你再相逢?

When will our hearts beat together?

要待何時我們的心音才能合而為一?

Are we in love or just friends?

我們算是愛侶還是紅粉知己?

Is this my beginning or is this the end?

這會是小別勝新婚 還是從此永隔天人?

 

When will I see you again?

何年何日我才能與你再相見?

 

Are we in love or just friends?

我們究竟是愛侶 還是紅粉知己?

Is this my beginning or is this the end?

這會是相戀前的小試驗 還是愛情的終點?

 

When will I see you again?

何年何日我才能與你再相見?

Sweet, sweet love of mine

我那甜如蜜又鮮嫩欲滴的情郎

Come on, come on

來吧 趕緊抓緊機會

Tell me, yeah

告訴我實情吧 耶

My sweet lover, yeah (Ooh, yeah)

我靦腆可愛又憨厚的情人 耶

Come on, come on

來吧 別再錯過了

Come on, come on (Ooh ooh, yeah)

抓緊機會 可別再蹉跎光陰了

 

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()