https___images.rapgenius.com_fb06b292ec947a05bd7850aa8f7f9dc1.500x500x1.jpg

專輯:First Band On The Moon

專輯發行日期:1996/8/12

The Cardigans - Lovefool (Official Music Video)

-

Dear, I fear we're facing a problem

我最親愛的 恐怕這麻煩可是難倒我了

You love me no longer, I know and

你已經不愛我了 這點小道理我雖懂

Maybe there is nothing that I can do

關於這一點 也許我看似苦無對策應付你

To make you do

只能乖乖束手就擒

 

Mama tells me I shouldn't bother

媽咪建議我 與其用盡手段讓你浪子回頭

That I ought just to stick to another man

倒不如重返情場去物色對象 找個新歡容易得多

A man that surely deserves me

這次的對象 最好找配得上我的冤大頭

But I think you do

不過 我想我有你就夠了

 

So I cry, and I pray, and I beg

所以我使出眼淚攻勢 求神問卜 然後上演苦肉計

 

Love me, love me

說愛我 說說愛我嘛

Say that you love me

大聲說出你愛我就夠了

Fool me, fool me

你好壞 害我丟臉死了

Go on and fool me

看你要怎麼使壞 衝康我

Love me, love me

你愛我 你肯定還愛我

Pretend that you love me

少假仙 假裝你對我沒意思了

Leave me, leave me

你走呀 你要走就走

Just say that you need me

只要你先承認你不能沒有我

 

So I cry and I beg for you to

所以我一哭二求 只為讓你能夠

 

Love me, love me

愛我 再多多愛人家

Say that you love me

趕緊大聲吶喊你愛我呀

Leave me, leave me

想走就走 離開我沒關係

Just say that you need me

反正你還是會連滾帶爬回到這裡

I can't care about anything but you

我眼裡除了你這粒米 一顆沙也容不下

 

Lately I have desperately pondered

最近我的陰謀詭計 陷入永無止盡的膠著

Spent my nights awake and I wonder

夜半三更 我把眼睛睜得大大的 不斷忖思著

What I could have done in another way

『我應該怎麼耍詐 玩什麼陰險狡猾的小手段

To make you stay

才能把你傻傻騙回來』

 

Reason will not lead to solution

腦海一條條線索 往往是一無所獲

I will end up lost in confusion

一覺醒來 我還是會一肚子問號

I don't care if you really care

我其實沒那麼想知道你在不在乎

As long as you don't go

只要你先答應別離我而去

 

So I cry, and I pray, and I beg

所以我使出眼淚攻勢 求神問卜 然後上演苦肉計

 

Love me, love me

說愛我 說說愛我嘛

Say that you love me

大聲說出你愛我就夠了

Fool me, fool me

你好壞 害我丟臉死了

Go on and fool me

看你要怎麼使壞 衝康我

Love me, love me

你愛我 你肯定還愛我

Pretend that you love me

少假仙 假裝你對我沒意思了

Leave me, leave me

你走呀 你要走就走

Just say that you need me

只要你先承認你不能沒有我

 

So I cry and I beg for you to

所以我一哭二求 只為讓你能夠

 

Love me, love me

愛我 再多多愛人家

Say that you love me

趕緊大聲吶喊你愛我呀

Leave me, leave me

想走就走 離開我沒關係

Just say that you need me

反正你還是會連滾帶爬回到這裡

I can't care about anything but you

我眼裡除了你這顆米 一粒沙也容不下

Anything but you

不是你的話 我可是不行的喔

 

Love me, love me

愛我 再愛我多一些

Say that you love me

只要你愛我就滿足了耶

Fool me, fool me

小惡魔 你可騙倒我了

Go on and fool me

看你還能怎麼迷惑我

Love me, love me

愛我 只愛我就行

I know that you need me

我知道你眼裡除了我沒有她

I can't care about anything but you

我眼裡除了你這顆米 一粒沙也容不下

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()