Sam Smith - I'm Not The Only O

專輯:In the Lonely Hour 寂靜時分

專輯發行日期:2014/5/26

Sam Smith - I'm Not The Only One (Official Video)

-

You and me, we made a vow

你和我許下了承諾

For better or for worse

不論好壞都要相守

I can't believe you let me down

真不敢相信你捨得我難過

But the proof's in the way it hurts

但真相仍叫人心疼

 

For months on end I've had my doubts

過了好些時候 我還是相當不解

Denying every tear

拒信淚水背後的理由

I wish this would be over now

真希望一切即將告一段落

But I know that I still need you here

但我還沒勇敢到能鬆開你的手

 

And you say I'm crazy

而你還笑我是疑心病作祟

'Cause you don't think I know what you've done

因為你壓根兒不相信 我會得知你的作為

But when you call me baby

可每當你喊我寶貝 我還是會心軟

I know I'm not the only one

就算我明白 我永遠也不是你的唯一

 

You've been so unavailable

你用盡手段和我疏離

Now, sadly, I know why

不幸的是 我總算明白為什麼

Your heart is unobtainable

你的心我留也留不住

Even though Lord knows you kept mine

儘管老天也明白 你盤據了我的

 

And you say I'm crazy

而你還笑我是疑心病作祟

'Cause you don't think I know what you've done

因為你壓根兒不相信 我會得知你的作為

But when you call me baby

可每當你喊我寶貝 我還是會心軟

I know I'm not the only one

就算我明白 我永遠也不是你的唯一

 

I have loved you for many years

我都已經愛你這麼多年了

Maybe I am just not enough

我就是不夠好也說不定

You've made me realise my deepest fear

你卻利用謊言拆散你我

By lying and tearing us up

藉此讓我發覺我最大的恐懼

 

And you say I'm crazy

而你還笑我是疑心病作祟

'Cause you don't think I know what you've done

因為你壓根兒不相信 我會得知你的作為

But when you call me baby

可每當你喊我寶貝 我還是會心軟

I know I'm not the only one

就算我明白 我永遠也不是你的唯一

 

And you say I'm crazy

而你還笑我是疑心病作祟

'Cause you don't think I know what you've done

因為你壓根兒不相信 我會得知你的作為

But when you call me baby

可每當你喊我寶貝 我還是會心軟

I know I'm not the only one

就算我明白 我永遠也不是你的唯一

 

I know I'm not the only one

我知道我永遠也不是你的唯一

I know I'm not the only one

我知道我永遠也不是你的唯一

And I know, and I know, and I know

而我知道 能理解 也打從心底明白這一點

I know I'm not the only one

我永遠也不是你的唯一


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()