tiger del flor - super 8 超八時光

專輯:super 8

專輯發行日期:2022/8/10

super8

-

 

All the things I wish I said when we were fifteen

有好多事情 真希望十五歲就講給你聽

Now boy you're halfway married, halfway to thirty it's scary

當時的少年都成了準新郎 邁向三十大關 你說恐不恐怖?

Super8 caught all our best memories on tape

超八時光 捕捉你我精彩每一刻

Making out in elevators, running up escalators

電梯裏親熱 手扶梯上奔跑著

 

Maybe I should have called years ago and said this all but

或許我應該早點打給你 把我的心意說出口 但

 

What are you doing tonight?

你今晚有什麼安排?

I want to spin you under the lights

我要你在街燈下做我的舞伴

I think you're the love of my life

我有預感你就是我一生摯愛

If it's really over dance with me one last

要是真的無緣 不如再跳最後一遍

 

Laughing tonight you look so perfect under the lights

笑了起來 今晚的你在燈光下格外動人

Could swear you're the love of my life

你就是我一生摯愛幾乎可以發誓

If it's really over dance with me one last time

要是真的無緣 不如再陪我跳最後一舞

 

How could you leave me and fall for the girl from high school?

你怎麼可以丟下我不管 就和高中的她墜入愛河?

You look so damn happy

你們看起來有夠幸福的

Happy fifth anniversary

慶祝五週年快樂

 

VHS

VHS

I kept all of the old cassettes of all the songs I wrote you

我寫給你的歌 都好好收錄在我的卡帶裏

God damn I really adored you

真是的 虧我那麼喜歡你

 

Maybe I should have called years ago and said this all but

或許我應該早點打給你 把我的心意說出口 但

 

What are you doing tonight?

你今晚有什麼安排?

I want to spin you under the lights

我要你在街燈下做我的舞伴

I think you're the love of my life

我有預感你就是我一生摯愛

If it's really over dance with me one last

要是真的無緣 不如再跳最後一遍

 

Laughing tonight you look so perfect under the lights

笑了起來 今晚的你在燈光下格外動人

Could swear you're the love of my life

你就是我一生摯愛幾乎可以發誓

If it's really over

要是即將分離

 

Play back in your mind the way I look tonight

不如把我今晚的模樣好好記在心上

Feels like New Years Eve when you look at me

就像跨年夜你望著我的時候

Feel everything I felt the first time

發覺自己的感情那樣

Fireworks in the sky they fade into the ether

夜空中的煙花 墜落無盡的虛空

But they say not even the stars last

但人們也說了 就連星光也不會綻放

Forever

到永恆

Forever

到永恆

Forever

到永恆

 

Staring at you tonight

凝望著今晚的你

You look so perfect under the lights

在燈光下的你完美至極

Could swear you're the love of my life

你就是我一生摯愛幾乎可以發誓

If it's over dance with me one last time

要是真的無緣 不如陪我跳最後一舞


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()