Billie Ellish - LUNCH 午餐 - 中文歌

專輯:HIT ME HARD AND SOFT 溫柔重擊

專輯發行日期:2024/5/17

Billie Eilish - LUNCH (Official Music Video)

-

I could eat that girl for lunch

我想把她當午餐吃個夠

Yeah, she dances on my tongue

沒錯 她在我胃蕾上舞動

Tastes like she might be the one

嚐起來就像對的人

 

And I could never get enough

我怎麼吃也吃不膩

I could buy her so much stuff

真想給她點獎勵

It's a craving, not a crush

只是嘴饞 才不是在暈

 

"Call me when you're there"

「到了叩我」

Said, "I bought you somethin' rare

這同時 我買了好東西犒賞你了

And I left it under 'Claire'"

我放在「卡萊爾」那了

 

So now, she's comin' up the stairs

所以她才咚咚爬上樓梯

So I'm pullin' up a chair

我就順手拉了張椅子

And I'm puttin' up my hair

把頭髮往上紮起

 

Baby, I think you were made for me

寶貝 你是為我量身訂做的美饌

Somebody write down the recipe

快來人把食譜抄起來

Been tryin' hard not to overeat

差點沒忍住貪嘴

You're just so sweet

誰教你嘴太甜

 

I'll run a shower for you like you want

你洗澡水要多溫 我幫你調 來

Clothes on the counter for you, try 'em on

那邊的衣服是給你的 穿穿看

If I'm allowed, I'll help you take 'em off

你允許的話 也不是不能幫你脫下來

 

I could eat that girl for lunch

我想把她當午餐吃個夠

Yeah, she dances on my tongue

她在我胃蕾上舞動

Tastes like she might be the one

嚐起來就像對的人

 

And I could never get enough

我怎麼吃也吃不膩

I could buy her so much stuff

真想給她點獎勵

It's a craving, not a crush

只是嘴饞 才不是在暈

 

Oh, I just wanna get her off, oh

噢 我只想讓她趕快去 噢

 

She's takin' pictures in the mirror

她在鏡前自拍著

Oh my God, her skin's so clear

我的天 她的皮膚真滑嫩

Tell her, "Bring that over here"

要她「快頂著翹臀過來 這」

 

You need a seat? I'll volunteer

你想坐坐?我自願讓你坐

Now she's smilin' ear to ear

瞧她可笑的合不攏嘴呢

She's the headlights, I'm the deer

她是驚 我可要大吃一口

 

I've said it all before, but I'll say it again

我之前就講過了 但再讓我說一遍

I'm interested in more than just bein' your friend

我不只把她當跑友看

I don't wanna break it, just want it to bend

我沒有弄壞你的意思 只要你乖乖給我跪

Do you know how to bend?

你是會不會跪咧?

 

I could eat that girl for lunch

我想把她當午餐吃個夠

She dances on my tongue

她在我胃蕾上舞動

Tastes like she might be the one

嚐起來就像對的人

 

I could eat that girl for lunch

我想把她當午餐吃個夠

Tastes like she might be the one

嚐起來就像對的人


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()