Cover art for Cherry by Lana Del Rey

專輯:Lust for Life 慾望人生

發行時間:2017/7/21

Cherry 

-

Love, I said real love is like feelin' no fear

愛情 我認為當你身處險境

When you're standin' in the face of danger

而你卻夠直面恐懼便是

'Cause you just want it so much

都是你太渴望那玩意的緣故

 

A touch, from your real love

撫觸 來自你的真情人

Is like heaven takin' the place of somethin' evil

就好比天堂佔據了原本的地域

And lettin' it burn off from the rush, yeah, yeah

然後在激情過後燃燒殆盡

 

Darlin'

達令

I fall to pieces when I'm with you

我支離破碎 每每我依傍你

I fall to pieces

我支離破碎

My cherries and wine, rosemary and thyme

一園的櫻桃樹和酒釀 迷迭和百里香

And all of my peaches are ruined

和我熟成的蜜桃 全毀了

 

Love, is it real love?

愛情 這夠不夠純? 

It's like smilin' when the firin' squad's against ya

就好比在行刑隊的面前堆滿笑意

And you just stay lined up

而你面無恐懼

 

Darlin'

達令

I fall to pieces when I'm with you

我支離破碎 每每我依傍你

I fall to pieces

我支離破碎

My cherries and wine, rosemary and thyme

一園的櫻桃樹和酒釀 迷迭和百里香

And all of my peaches are ruined

和我熟成的蜜桃 全毀了

 

My rose garden dreams (Can I get a fuckin' hallelujah?)

我那園的玫瑰綺夢 (能不能來個他媽的歡呼?)

Set on fire by fiends (Sippin' on ya like a Coca-Cola)

遭惡鬼點了火 (可口可樂般汲著你)

And all my black beaches (Can I get a fuckin' hallelujah?)

而我那水天一色 (能不能來個他媽的歡呼?)

Are ruined (Lookin' at me like a magazine)

統統毀了 (雜誌那般看待我)

 

My celluloid scenes (Can I get a fuckin' hallelujah?)

我片子裏的場景 (能不能來個他媽的歡呼?)

Are torn at the seams (Sippin' on ya like a Coca-Cola)

裏裏外外毀個徹底 (可口可樂般汲著你)

And I fall to pieces (Bitch)

而我支離破碎 (婊子)

I fall to pieces when I'm with you

我支離破碎 每每我依傍你

 

'Cause I love you so much

只怪我太愛你了

I fall to pieces

我支離破碎

My cherries and wine, rosemary and thyme

一園的櫻桃樹和酒釀 迷迭和百里香

And all of my peaches are ruined

和我熟成的蜜桃 全毀了


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()