Cover art for Like a Prayer by Madonna

專輯:Celebration 娜經典

發行時間:1989/3/3

Madonna - Like A Prayer (Official Video)

LIKE A PRAYER [Epic Choir Version] - Deadpool & Wolverine

-

Life is a mystery

人生就是個謎

Everyone must stand alone

每個人不得不獨自面對

I hear you call my name

我聽見你呼喚我姓名

And it feels like home

而那就好比家般溫暖

 

When you call my name

每當你呼喚我的姓名

It's like a little prayer

就像柔柔的禱語

I'm down on my knees

我雙膝不住下跪

I want to take you there

我要帶著你上天

 

In the midnight hour

臨到午夜時刻

I can feel your power

我感受到你的威能

Just like a prayer

宛如祈禱者

You know I'll take you there

我會一路帶著你上天堂的

 

I hear your voice

你的聲音呼喚著我

It's like an angel sighing

那如同天使般的嘆息

I have no choice

我別無選擇

I hear your voice

你的聲音呼喚著我

Feels like flying

彷彿翱翔天際

 

I close my eyes

我雙眼緊閉

Oh God, I think I'm falling

天啦 我感覺就像在藍天

Out of the sky

從高處墜落

I close my eyes

我雙眼緊閉

Heaven, help me

天堂的主呀 救救我

 

When you call my name

每當你呼喚我的姓名

It's like a little prayer

就像柔柔的禱語

I'm down on my knees

我雙膝不住下跪

I want to take you there

我要帶著你上天

 

In the midnight hour

臨到午夜時刻

I can feel your power

我感受到你的威能

Just like a prayer

宛如祈禱者

You know I'll take you there

我會一路帶著你上天堂的

 

Like a child

宛如孩童

You whisper softly to me

你在我耳邊輕喃

You're in control

惟有你受控

Just like a child

宛如孩童

Now I'm dancing

如今我起舞翩翩

 

It's like a dream

就好比一場夢

No end and no beginning

沒有開頭也夢不到盡頭

You're here with me

你就在這陪著我

It's like a dream

就好比一場夢

Let the choir sing

聽那合唱團高歌

 

When you call my name

每當你呼喚我的姓名

It's like a little prayer

就像柔柔的禱語

I'm down on my knees

我雙膝不住下跪

I want to take you there

我要一路帶著你上天

 

In the midnight hour

臨到午夜時刻

I can feel your power

我感受到你的威能

Just like a prayer

宛如祈禱者

You know I'll take you there

我會一路帶著你上天堂的

 

When you call my name

每當你呼喚我的姓名

It's like a little prayer

就像柔柔的禱語

I'm down on my knees

我雙膝不住下跪

I want to take you there

我要帶著你上天

 

In the midnight hour

臨到午夜時刻

I can feel your power

我感受到你的威能

Just like a prayer

宛如祈禱者

You know I'll take you there

我會帶著你上天堂的

 

Life is a mystery

人生就是個謎

Everyone must stand alone

每個人不得不獨自面對

I hear you call my name

我聽見你呼喚我姓名

And it feels like home

而那就好比家般溫暖

 

Just like a prayer

宛如祈禱者

Your voice can take me there

你的聲音一路引領我到那兒

Just like a muse to me

那對我宛如謬思

You are a mystery

你就是個謎

 

Just like a dream

宛若夢境

You are not what you seem

所見的你不一定為憑

Just like a prayer, no choice

宛如祈禱者 再無選擇

Your voice can take me there

你的聲音一路引領我到那兒

 

Just like a prayer, I'll take you there

宛如祈禱者 我將一路引領你到那兒

It's like a dream to me

那對我宛若一場夢

 

Just like a prayer

宛如祈禱者

Your voice can take me there

你的聲音一路引領我到那兒

Just like a muse to me

那對我宛如謬思

You are a mystery

你就是個謎

 

Just like a dream

宛若夢境

You are not what you seem

所見的你不一定為憑

Just like a prayer, no choice

宛如祈禱者 再無選擇

Your voice can take me there

你的聲音一路引領我到那兒

 

Just like a prayer

宛如祈禱者

Your voice can take me there

你的聲音一路引領我到那兒

Just like a muse to me

那對我宛如謬思

You are a mystery

你就是個謎

 

Just like a dream

宛若夢境

You are not what you seem

所見的你不一定為憑

Just like a prayer, no choice

宛如祈禱者 再無選擇

Your voice can take me there

你的聲音一路引領我到那兒

 

Your voice can take me there

你的聲音一路引領我到那兒

Like a prayer

宛如祈禱者

 

It's like a prayer, your voice can take me there

宛如祈禱者 你的聲音一路引領我到那兒

It's like a prayer

宛如祈禱者


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()