Madonna_-_Crazy_for_You.png

專輯:Vision Quest - Original Motion Picture Soundtrack

專輯發行日期:1985/3/2

Madonna - Crazy For You (Official Video)

-

Swaying room, as the music starts

旋律響起 群眾便隨著樂聲舞動

Strangers making the most of the dark

紅男綠女 點亮這曖昧不明的夜

Two by two, their bodies become one

成雙入對的愛侶 漸漸合而為一

I see you through the smokey air

遲遲不散的煙幕裡 我描出你的剪影

Can't you feel the weight of my stare?

難道你察覺不到 我的真情流露嗎?

You're so close but still a world away

就算你人就在身旁 心仍有千里之遙

What I'm dying to say, is that

而我該有多麼想告訴你 那就是

 

I'm crazy for you

我只為你一人鍾情

Touch me once and you'll know it's true

只消你觸碰我一回 便明白我所言不假

I never wanted anyone like this

我從未如此渴慕任何人

It's all brand new

這對我而言 還是頭一遭

You'll feel it in my kiss

我的吻裡 會有你要的解答

I'm crazy for you

我只為你鍾情

Crazy for you

只為你鍾情

 

Trying hard to control my heart

小心翼翼地捧著我的真心

I walk over to where you are

只為走到你跟前 完整獻上

Eye to eye we need no words at all

單靠眼神交流 再不需言語傳遞

Slowly now, we begin to move

你緩緩牽起我的手 伴隨音樂搖曳

Every breath I'm deeper into you

隨著你胸膛起伏 我的愛便多幾分

Soon we two are standing still in time

當夜色漸濃 在場只剩你儂我儂

If you read my mind, you'll see

倘若你察覺我的心意 你就會發現

 

I'm crazy for you

我只為你一人鍾情

Touch me once and you'll know it's true

只消你觸碰我一回 便明白我所言不假

I never wanted anyone like this

我從未如此渴慕任何人

It's all brand new

這對我而言 還是頭一遭

You'll feel it in my kiss

我的吻裡 會有你要的解答

 

I'm crazy for you

我只為你一人鍾情

Touch me once and you'll know it's true

只消你觸碰我一回 便明白我所言不假

I never wanted anyone like this

我從未如此渴慕任何人

It's all brand new

這對我而言 還是頭一遭

You'll feel it in my kiss

我的吻裡 會有你要的解答

I'm crazy for you

我只為你鍾情

Crazy for you

只為你鍾情


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()