https___images.genius.com_b99a4c424f968ff4012519f4488bfe80.1000x1000x1.jpg

專輯:Breakaway

專輯發行日期:2004/11/16

Kelly Clarkson - Since U Been Gone (VIDEO)

-

Here's the thing, we started out friends

事情經過是這樣的 我們起初要好得很

It was cool, but it was all pretend

和你相處融洽 但那份溫柔全是你裝的

Yeah, yeah, since you been gone

耶 耶 自從你狠心離開我

You dedicated, you took the time

你假裝自己花大把時間心力在這段感情身上

Wasn't long till I called you mine

不久後 心動的我便以男友稱呼你

Yeah, yeah, since you been gone

耶 耶 直到你狠心拋棄我

 

And all you'd ever hear me say

而從來都是我開口談論

Is how I pictured me with you

那專屬你我之間的未來

That's all you'd ever hear me say

而你只是一語不發地聽我說

 

But since you been gone

可自從你離開我後

I can breathe for the first time

我的胸口終於不再隱隱作痛

I'm so moving on, yeah, yeah

而我等不及要忘掉你了 耶耶

Thanks to you, now I get what I want

多虧你夠識相 我才能前往心之所向

Since you been gone

多虧你先離開

 

How can I put it? You put me on

該怎麼說才好 是你故意引我上鉤對吧?

I even fell for that stupid love song

真不敢相信 我還會被那首芭樂歌逼哭

Yeah, yeah, since you been gone

耶 耶 直到你狠心拋棄我

 

How come I'd never hear you say

真是豈有此理 我怎麼沒聽你深情款款地說

"I just wanna be with you" (Be with you)

『我只想待在你身邊』

I guess you never felt that way

我猜 你其實根本不這麼想吧?

 

But since you been gone

可自從你離開後

I can breathe for the first time

戶外的空氣 變得更新鮮了呢

I'm so moving on, yeah, yeah

而我等不及要擁抱新生活了 耶 耶

Thanks to you, now I get, I get what I want

多虧了你 我才能追求自己的理想

Since you been gone

還真是謝謝你喔

 

You had your chance, you blew it

我給過你機會 而你徹底搞砸了

Out of sight, out of mind

眼不見為淨 我要你滾蛋

Shut your mouth, I just can't take it

閉上你的臭嘴 我實在聽不下去了

Again and again and again and again

你一次又一次又一次沒誠意的道歉

 

Since you been gone (Since you been gone)

自從你離開我後

I can breathe for the first time

我的心 終於不痛了呢

I'm so moving on, yeah, yeah

我早就向前走了 耶 耶

Thanks to you (Thanks to you)

多虧有你

Now I get, I get what I want

我才能追求 我理想中的感情

I can breathe for the first time

我終於能再次聽見鳥語花香

I'm so moving on, yeah, yeah

我才不在乎你幹了什麼好事 耶 耶

Thanks to you (Thanks to you)

多虧你夠識相 會主動走開

Now I get (I get)

現在我才能追求

You should know (You should know)

而我該好心提醒你

That I get, I get what I want

我總算得到了 我理想中的幸福

 

Since you been gone *3

自從你狠心拋下我後

 


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()