https___images.genius.com_80cc0498d00466b477a4b01c76a9932b.1000x1000x1.jpg

專輯:Falling Into You 真愛

專輯發行日期:1996/3/11

Céline Dion - All By Myself (Official Remastered HD Video)

Eric Carmen - All by Myself (Audio)

Bridget Jones - All By Myself

All By Myself

-

When I was young

過去年少輕狂的我

I never needed anyone

狂妄自負得很 以為世界唯我獨尊

And making love was just for fun

床伴換了又換 夜夜笙歌 尋歡做樂

Those days are gone

昔日美好歲月 一去不復返

Livin' alone

獨居自處 與寂寞溫存

I think of all the friends I've known

平時見得到面的朋友 都找了一輪

When I dial the telephone

可電話一撥出 總會進入語音信箱

Nobody's home

無人在家接聽

 

All by myself

獨自一人

Don't wanna be

我再也不要

All by myself

與孤獨共處

Anymore

被寂寞纏身

 

Hard to be sure

情感無以名狀

Sometimes I feel so insecure

有時究竟是不安全感作祟 還是寂寞找上門

And loves so distant and obscure

那一度觸手可及的愛 如今縹緲而難以捉摸

Remains the cure

卻仍是我不變的渴求解脫

 

All by myself

獨自一人

Don't wanna be

我再也不要

All by myself

與孤獨共處

Anymore

被寂寞纏身

All by myself

獨自一人的我

Don't wanna live

再也不要活在

All by myself

一個人的世界

Anymore

從此與世隔絕

 

When I was young

那時的我 年輕氣盛

I never needed anyone

自視甚高 甚至不屑與人交好

Making love was just for fun

到處搭訕聊天 只為一夜春宵

Those days are gone

昔日熱絡的床第 如今冷落蕭條

 

All by myself

獨自一人

Don't wanna be

我不要再

All by myself

獨自一人

Anymore

忍受寂寞

All by myself

獨自一人的生活

Don't wanna live

我再也無法忍受

Oh

Don't wanna live

我再也不要在漫漫長夜

By myself, by myself

聆聽淚水聲音 伴隨孤寂

Anymore

與寂寞共枕

By myself

獨自一人的夜

Anymore

該是多麼難熬

Oh

All by myself

不願再忍受

Don't wanna live

獨自一人的生活

I never, never, never

那時的我 居然會可悲地以為

Needed anyone

自己不需要人陪伴 也能生存


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()