https___images.genius.com_107528d01637c5408f4ffe9e41fd9693.1000x1000x1.jpg

專輯:Back To Black 黑色會

專輯發行日期:2007/4/30

Amy Winehouse - Back To Black

-

He left no time to regret

他連後悔的機會也沒留下

Kept his dick wet with his same old safe bet

頂著龜頭未蔭乾的老二 就要回頭找老相好求歡

Me and my head high

我不得不高高仰起下巴

And my tears dry, get on without my guy

好等眼淚全流完 繼續過各自的生活 了無牽掛


You went back to what you know

你大搖大擺地回到前歡舊愛的身邊

So far removed from all that we went through

逍遙到萬里之遠 將我們共渡的時光拋到九霄雲外

And I tread a troubled track

而我路不小心走偏 惹上了麻煩

My odds are stacked, I'll go back to black

我註定在劫難逃 我想我還是聰明點 回歸黑暗


We only said goodbye with words

我們口口聲聲道別 從來是嘴上說說

I died a hundred times

卻足足折磨我近百遍之多

You go back to her and I go back to

你能在她溫柔鄉高枕無憂 而我卻只能

I go back to us

我能投靠的只有我們


I love you much, it's not enough

我是多麼愛你 卻永遠滿足不了你

You love blow and I love puff

你鍾情吸而我熱衷呼 兩人互補

And life is like a pipe

而人生就像一只水煙管

And I'm a tiny penny rollin' up the walls inside

而我便是裏頭硬幣 沿管壁爬升下降 祇隨菸圈吐換


We only said goodbye with words

我們口口聲聲道別 從來是嘴上說說

I died a hundred times

卻足足折磨我近百遍之多

You go back to her and I go back to

你能在她溫柔鄉高枕無憂 而我卻只能


We only said goodbye with words

我們口口聲聲道別 從來是嘴上說說

I died a hundred times

卻足足折磨我近百遍之多

You go back to her and I go back to

你能在她溫柔鄉高枕無憂 而我卻只能


Black, black, black, black

回到毫無聲息的悄然黑暗

Black, black, black

暗無天日的寂寥黑夜

I go back to

我卻只能投靠

I go back to

我卻只能仰賴


We only said goodbye with words

我們口口聲聲道別 從來是嘴上說說

I died a hundred times

卻足足折磨我近百遍之多

You go back to her and I go back to

你能在她溫柔鄉高枕無憂 而我卻只能


We only said goodbye with words

我們口口聲聲道別 從來是嘴上說說

I died a hundred times

卻足足折磨我近百遍之多

You go back to her and I go back to black

你能在她溫柔鄉高枕無憂 而我卻只能靠藥物止痛

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()