Cover art for Too Sweet by Hozier

專輯:Unheard

發行日期:2024/3/22

Hozier - Too Sweet (Official Video)

Hozier - Too Sweet (Official Lyric Video)

-

It can't be said I'm an early bird

說我是早鳥肯定不是真的

It's 10 o'clock before I say a word

都十點了 我半句話還沒說

Baby, I can never tell

親愛的 我真是不懂

How do you sleep so well?

你怎可以睡那麼香呢?

 

You keep tellin' me to live right

你總是要我好好過生活

To go to bed before the daylight

破曉前就趕緊去睡了

But then you wake up for the sunrise

但每次日出前你就醒了

You know you don't gotta pretend

要知道你不用刻意裝沒事

Baby, now and then

寶貝 以前現在都是

 

Don't you just wanna wake up, dark as a lake

難道你不想一醒來 憔悴地像湖泊

Smellin' like a bonfire, lost in a haze?

聞起來就像篝火 霧一般迷濛?

If you're drunk on life, babe, I think it's great

要是生活讓你陶醉 寶貝 那也不錯

But while in this world

但不如趁活著享受

 

I think I'll take my whiskey neat

我的威士忌要原汁原味

My coffee black and my bed at 3

還要黑咖啡 三點上床睡

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝

 

I take my whiskey neat

我威士忌要原汁原味

My coffee black and my bed at 3

還要黑咖啡 三點上床睡

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝

 

Ooh, ooh

Ooh, ooh

 

I aim low

我標準偏低

I aim true, and the ground's where I go

偏愛真心 所以出手都走低

I work late where I'm free from the phone

只挑晚上工作以免手機攪局

And the job gets done

等到工作都搞定

But you worry some, I know

你卻開始瞎操心 我懂你

 

But who wants to live forever, babe?

但誰會想活那麼久 寶貝?

You treat your mouth as if it's Heaven's gate

你的唇是那麼神聖不可侵犯

The rest of you like you're the TSA

剩餘的你就像是海關

I wish I could go along

真希望我能配合點

Babe, don't get me wrong

親愛的 請你別誤會

 

You know you're bright as the morning, as soft as the rain

你就像晨曦般耀眼 雨水般輕飄

Pretty as a vine, as sweet as a grape

藤蔓般繁麗 味甘似葡萄

If you can sit in a barrel, maybe I'll wait

若你躺得進橡木桶 或許我還等得了

Until that day

直到那天來到

 

I'd rather take my whiskey neat

我的威士忌要原汁原味

My coffee black and my bed at 3

還要黑咖啡 三點上床睡

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝

 

I take my whiskey neat

我威士忌要原汁原味

My coffee black and my bed at 3

還要黑咖啡 三點上床睡

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝

 

Woah, woah

 

I take my whiskey neat

我的威士忌要原汁原味

My coffee black and my bed at 3

還要黑咖啡 三點上床睡

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝

You're too sweet for me

你真是好過頭了 寶貝


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()