Lana Del Rey - Cola 可樂 - 中文歌詞

專輯:Paradise

專輯發行日期:2012/11/9

Cola

-

My pussy tastes like Pepsi cola

我的小穴嚐來就像百事可樂

My eyes are wide like cherry pies

我放大的瞳孔就像喝了醉

I gots a taste for men who are older

我忍不住想多嚐老男人幾口

It's always been so it's no surprise

從來如此 也沒甚麼好意外

 

Harvey's in the sky with diamonds and he's making me crazy

夜空下的哈維 戴滿了璀鑽 而他讓我性奮不已

(I come alive)

(我終於覺醒)

All he wants to do is party with his pretty baby

那傢伙只想和他的漂亮寶貝玩個盡興

 

Come on, baby, let's ride

來吧寶貝 來飆車

We can escape to the great sunshine

讓我們逃到陽光燦爛那一頭

I know your wife and she wouldn't mind

我和你老婆熟的很 她不介意的

We made it out to the other side

我們一定闖得過那道關卡的

 

Come on, come on

來嘛 來嘛

Come on, come on, come on, baby

來嘛 來嘛 來嘛寶貝

Oh, oh yeah

噢 這才對

 

I fall asleep in an American flag

我裹在美國國旗裏沈沈睡去

I wear my diamonds on Skid Row

還戴著鑽石在窮人面前比炫

I pledge allegiance to my dad

我的忠心都給了我爸比

For teaching me everything he knows

多虧有他傳授我畢生所學

 

Harvey's in the sky with diamonds and he's making me crazy

夜空下的哈維 戴滿了璀鑽 而他讓我性奮不已

(I come alive)

(我終於覺醒)

All he wants to do is party with his pretty baby

那傢伙只想和他的漂亮寶貝玩個盡興

 

Come on, baby, let's ride

來吧寶貝 來飆車

We can escape to the great sunshine

讓我們逃到陽光燦爛那一頭

I know your wife and she wouldn't mind

我和你老婆熟的很 她不介意的

We made it out to the other side

我們一定闖得過那道關卡的

 

Drugs, suck it up, like vanilla icys

強藥 忍著點 冰塊般的古柯鹼

Don't treat me rough, treat me really niceys

可別對我壞 待我可得禮貌點

Decorate my neck, diamantes ices

在我頸項上綴滿 晶細的冰鑽

Why, come on, come on

別這樣 來嘛 來嘛

 

Come on, baby, let's ride

來吧寶貝 來飆車

We can escape to the great sunshine

讓我們逃到陽光燦爛那一頭

I know your wife and she wouldn't mind

我和你老婆熟的很 她不介意的

We made it out to the other side

我們一定闖得過那道關卡的

 

Come on, baby, let's ride

來吧寶貝 來飆車

We can escape to the great sunshine

讓我們逃到陽光燦爛那一頭

I know your wife and she wouldn't mind

我和你老婆熟的很 她不介意的

We made it out to the other side

我們一定闖得過那道關卡的

 

Come on, come on, come on, baby

來嘛 來嘛 來嘛寶貝

 

My pussy tastes like Pepsi cola

我的小穴嚐來就像百事可樂


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()