https___images.genius.com_c7e999e577d81ec43b7fb8eb523659a9.1000x1000x1

專輯:Born To Die - Paradise Edition 生死相守 - 天堂版

單曲發行日期:2012/11/9

Yayo

-

I like the snake on your tattoo

我喜歡你刺青上爬著的蛇

I like the ivy and the ink blue

我也愛那常春藤 和藍色油墨

Yayo, yes, you, yayo

癮頭 沒錯是你 癮頭

You have to take me right now

你非得於此刻佔有我不可

From this dark trailer park life now

將我從悲慘拖車公園人生之中拯救

Yayo, how now, yayo

癮頭 不如現在就 癮頭

 

Put me onto your black motorcycle

輕輕將我放在你那輛黑色重機

'50s baby doll dress for my "I do"

復古背帶婚紗 換我一句我願意

It only takes two hours to Nevada

到內華達只需要兩小時的車程

I wear your sparkle

戒指套牢我指頭

You call me your mama

你我可以母子身份相稱

Let me put on a show for you, daddy

就讓我為你賣弄姿色 爹地

Let me put on a show

讓我盡情賣弄姿色

Let me put on a show for you, tiger

讓我為你賣弄姿色 帥哥

Ahh-ah-ah, let me put on a show

啊-啊-啊 讓我盡情賣弄姿色

 

I need you like a baby when I hold you

每當我抱你便慾求難滿 就像個娃兒

Like a druggie, like I told you

就像藥癮發作 就像我跟你說的

Yayo, yeah you, yayo

癮頭 沒錯就是你 癮頭

 

Put me onto your black motorcycle

輕輕將我放在你那輛黑色重機

'50s baby doll dress for my "I do"

復古背帶婚紗 換我一句我願意

It only takes two hours to Nevada

到內華達只需要兩小時的車程

I wear your sparkle

戒指套牢我指頭

You call me your mama

你我可以母子身份相稱

Let me put on a show for you, daddy

就讓我為你賣弄姿色 爹地

Let me put on a show

讓我盡情賣弄姿色

Let me put on a show for you, tiger

讓我為你賣弄姿色 帥哥

Ahh-ah-ah, let me put on a show

啊-啊-啊 讓我盡情賣弄姿色

 

Hello, heaven, you are a tunnel lined with yellow lights

你好呀 天堂 你呀 可真像條鑲滿金黃色燈泡的隧道

On a dark night

在那黑夜照耀

Yayo, yes you, yayo

癮頭 沒錯就是你 癮頭

 

Put me onto your black motorcycle

輕輕將我放在你那輛黑色重機

'50s baby doll dress for my "I do"

復古背帶婚紗 換我一句我願意

It only takes two hours to Nevada

到內華達只需要兩小時的車程

I wear your sparkle

戒指套牢我指頭

You call me your mama

你我可以母子身份相稱

Let me put on a show for you, daddy

就讓我為你賣弄姿色 爹地

Let me put on a show

讓我盡情賣弄姿色

Let me put on a show for you, tiger

讓我為你賣弄姿色 帥哥

Ahh-ah-ah, let me put on a show

啊-啊-啊 讓我盡情賣弄姿色

arrow
arrow
    全站熱搜

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()