rihanna-lift-me-up-black-panther-1666901909.jpg

專輯:Black Panther: Wakanda Forever Soundtrack 

單曲發行日期:2022/10/28

Rihanna - Lift Me Up (Official Music Video)

https://www.youtube.com/watch?v=wYfWVN_UClE

-

Lift me up

給我勇氣向前

Hold me down

做我的支柱靠山

Keep me close

將我牢牢攬入懷

Safe and sound

好讓我平安歸返

 

Burning in a hopeless dream

承載著絕望的夢 受盡了折磨

Hold me when you go to sleep

沉沉睡去之際 將我攬入懷中

Keep me in the warmth of your love

就讓你溫熱的愛情 暖和我冰冷的心

When you depart, keep me safe

在你動身以前 先確保我安康

Safe and sound

返家安然無恙

 

Lift me up

給我勇氣向前

Hold me down

做我的支柱靠山

Keep me close

將我牢牢攬入懷

Safe and sound

好讓我平安歸返

 

Drowning in an endless sea

與其沈溺在無邊無際的大海

Take some time and stay with me

不如花點心思時間 多陪在我身邊

Keep me in the strength of your arms

讓我靜靜枕在你那強而有力的臂彎

Keep me safe

讓我不徬徨

Safe and sound

安然無恙

 

Lift me up

給我勇氣向前

Hold me down

做我的支柱靠山

Keep me close

將我牢牢攬入懷

Safe and sound

好讓我平安歸返

 

Burning in a hopeless dream

承載著絕望的夢裡 受盡折磨

Hold me when you go to sleep

沉沉睡去之際 將我攬入懷中

Keep me safe

確保我平安無事

We need light, we need love

我們需要星光 也需要愛的無私

 

(Lift me up) Lift me up in your arms

(給我勇氣向前) 將我擧起看見希望曙光

(Hold me down) I need love, I need love, I need love

(做我的支柱靠山) 我需要愛 引我前行 伴我成長

(Keep me close) Hold me, hold me

(將我攬入懷) 抱緊我 抱緊我吧

(Safe and sound) Hold me, hold me, hold me, hold me

(平安歸返) 抱緊我 抱緊我 快抱緊我 快抱緊我

(Lift me up) Hold me, hold me, hold me, hold me

(一肩扛起我來) 抱緊我 抱緊我 抱緊我 抱緊我吧

(Hold me down) Hold me, hold me

(做我的支柱靠山) 抱緊我 抱緊我吧

(Keep me safe) We need light, we need love

(保我平安) 我們需要光的燦爛 也需要真愛相伴

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()