https___images.genius.com_be8b30abcf286f1bf996e82e7e96dc14.1000x1000x1.jpg

專輯:Taylor Swift (Taylor’s Version) 泰勒絲同名專輯 (泰勒絲全新版)

專輯發行日期:未知

A Perfectly Good Heart

-

Why would you wanna break

為什麼 你會想要去傷害這

A perfectly good heart?

一顆純真無瑕的心呢?

Why would you wanna take

為什麼 你其他的不要 偏偏

Our love and tear it all apart now?

挑現在 才將你我的愛徹底摧毀?

Why would you wanna make

為什麼 你會想對我留下這

The very first scar?

最初最痛的傷口?

Why would you wanna break

為什麼 你會想要去傷害這

A perfectly good heart?

一顆純真無瑕的心呢?

 

Maybe I should've seen the signs

也許我 早該預見徵兆擺在眼前

Should've read the writing on the wall

早應該從枝微末節 發現不對勁才對

And realized by the distance in your eyes

並從你異樣的眼神 拉開的距離之中察覺

That I would be the one to fall

再這樣下去 就只有我會心碎

 

No matter what you say

不論你對我說了些什麼

I still can't believe that you would walk away

我始終不敢相信 你會選擇在這一刻離開我

It don't make sense to me, but

這根本一點道理也沒有 可

 

Why would you wanna break

為什麼 你會想要去傷害這

A perfectly good heart?

一顆純真無瑕的心呢?

Why would you wanna take

為什麼 你其他的不要 偏偏

Our love and tear it all apart now?

挑現在 才將你我的愛徹底摧毀?

Why would you wanna make

為什麼 你會想對我留下這

The very first scar?

最初最痛的傷口?

Why would you wanna break

為什麼 你會想要去傷害這

A perfectly good heart?

一顆純真無瑕的心呢?

 

It's not unbroken anymore (It's not unbroken anymore)

這心再也不是無堅不摧了 (再也不是無堅不摧了)

How do I get it back the way it was before?

我到底該怎麼做 感情才回得到從前呢?

 

Why would you wanna break

為什麼 你會想要去傷害這

A perfectly good heart?

一顆純真無瑕的心呢?

Why would you wanna take

為什麼 你其他的不要 偏偏

Our love and tear it all apart now?

挑現在 才將你我的愛徹底摧毀?

Why would you wanna make

為什麼 你會想對我留下這

The very first scar?

最初最痛的傷口?

Why would you wanna break—

為什麼 你會想要去傷害這—

(Why) Would you wanna break it?

(為什麼) 為什麼 你會想傷我心呢?

 

Why would you wanna break

為什麼 你會想要去傷害這

A perfectly good heart?

一顆純真無瑕的心呢?

Why would you wanna take

為什麼 你其他的不要 偏偏

Our love and tear it all apart now?

挑現在 才將你我的愛徹底摧毀?

Why would you wanna make

為什麼 你會想對我留下這

The very first scar?

最初最痛的傷口?

Why would you wanna break

為什麼 你會想要去傷害這

A perfectly good heart?

一顆純真無瑕的心呢?

 

Mmm-hmm

嗯-嗯

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()