artworks-2rTlQ9cQ3eBQAayq-nsJ7pw-t500x500.jpg

專輯:Miracle

單曲發行日期:2023/3/10

Calvin Harris, Ellie Goulding - Miracle (Official Video)

-

When you hold me

每當你摟住我

There's a place I go

我又有地方能退縮

It's a different high

這感覺別樣地歡樂

Oh no

噢 不

When you touch me

每當你碰觸我

I get vulnerable

我就感到脆弱

In a different light

和過去是不一樣的

Oh no

噢 不

 

Are you too cynical

你會不會太過鐵齒

To believe in a miracle?

才不願意相信奇蹟?

Let you slip through my hands

讓你的指尖滑過我的手心

But could you take a chance on me?

但你願不願意在我身上賭一把?

 

Can you forgive it all

你能不能寬恕過去

To believe in a miracle?

敞開心去相信奇蹟?

Yeah, I put you through hell

沒錯 我的確折磨過你

But I'm askin' you to believe

但這次容許我拜託你

To believe in a miracle

去相信不思議的奇蹟

 

To believe in a miracle

去相信不思議的奇蹟

 

When you hold me

每當你摟住我

There's a place I go

我又有地方能退縮

It's a different high

這感覺別樣地歡樂

Oh no

噢 不

When you touch me

每當你碰觸我

I get vulnerable

我就感到脆弱

In a different light

和過去是不一樣的

Oh no

噢 不

 

Are you too cynical

你會不會太過鐵齒

To believe in a miracle?

才不願意相信奇蹟?

Let you slip through my hands

讓你的指尖滑過我的手心

But could you take a chance on me?

但你願不願意在我身上賭一把?

 

Can you forgive it all

你能不能寬恕過去

To believe in a miracle?

敞開心去相信奇蹟?

Yeah, I put you through hell

沒錯 我的確折磨過你

But I'm askin' you to believe

但這次容許我拜託你

To believe in a miracle

去相信不思議的奇蹟

 

To believe in a miracle

去相信不思議的奇蹟

To believe in a miracle

去相信不思議的奇蹟


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()