https___images.genius.com_b0ea0d0107d6f8fd1c7d320e99f47897.1000x1000x1.png

專輯:21 二十一歲

單曲發行日期:2011/1/24

Take It All

-

Didn't I give it all? Tried my best

難道我沒付出過?我明明盡力了

Gave you everything I had, everything and no less

給了你我的擁有的一切 拱手奉上一切 毫無保留

Didn't I do it right? Did I let you down?

還是我做的不對?難道我讓你失望了?

Maybe you got too used to, well, having me around

也許是我陪伴你的時間太久 以至於你習以為常了

Still, how can you walk away from all my tears?

只是說 你怎麼捨得在我決堤時 離開我身邊呢?

It's gonna be an empty road without me right here

往後少了我的人生 將會是條漫長而空虛的路程

 

But go on and take it

但別猶豫 儘管拿走吧

Take it all with you

把一切拿了就走吧

Don't look back

可別一時心軟

At this crumbling fool

轉身看這崩潰的大笨蛋

Just take it all with my love

趕緊拿了一切和我的愛就走

Take it all with my love

連同一切把我的愛拿走

 

Maybe I should leave to help you see

也許我該離開你 好讓你看個仔細

Nothing gets better than this

再沒什麼比得上這份感情

And this is everything we need

而平凡生活 曾是你要的幸福

So is it over? Is this really it?

這就結束了?真的就這樣了?

You're giving up so easily

你這麼輕而易舉就放棄了

I thought you loved me more than this

我還以為你愛我才不止這種程度呢

 

But go on and take it

但別猶豫 儘管拿走吧

Take it all with you

把一切拿了就走吧

Don't look back

可別一時心軟

At this crumbling fool

轉身看這崩潰的大笨蛋

Just take it all with my love

趕緊拿了一切和我的愛就走

Take it all with my love

連同一切把我的愛拿走

 

I will change if I must

要是你不喜歡 我可以改

Slow it down and bring it home, I will adjust

哪怕要慢下腳步 只要你記住 這些我都可以改

Oh, if only, if only you knew

噢 要是你 要是你真知道的話

That everything I do is for you

我之所以這麼努力 都是為了你呀

 

But go on, go on and take it 

但別猶豫 快點 快點拿走吧

Take it all with you

把一切拿了就走吧

Don't look back

可別一時心軟

At this crumbling fool

轉身看這崩潰的大笨蛋

Just take it

趕緊拿走

Take it all with you

等你一拿到就走

Don't look back

可別一時心軟

At this crumbling fool

轉身看這崩潰的大笨蛋

Just take it all with my love

趕緊拿了一切和我的愛就走

Take it all with my love

連同一切把我的愛拿走

Take it all with my love

連同我的愛 別再保留


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()