https___images.genius.com_b224971f00520e26ca7c6d4ab92adab5.1000x1000x1.png

專輯:25 二十五歲

專輯發行日期:2015/11/20

Sweetest Devotion

-

With your loving, there ain't nothing that I can't adore

有了你的愛與關懷 就沒有什麼會不值得我去疼愛

The way I'm running with you, honey

你的所在 就是我畢生的歸屬 寶貝

Means we can break every law

這就意味著 我們可以打破規範

I find it funny that you're the only one I never looked for

我發現很有趣的是 我不必處心積慮 就能贏得你的愛

There is something in your loving that tears down my walls

你的愛是如此地特別 讓我卸下高高的心牆 心甘情願就範

 

I wasn't ready then, I'm ready now

生孩子當時太遙遠 但我準備好了

I'm heading straight for you

寶貝你就是我最要緊的事

You will only be eternally

你永永遠遠都會是那個

The one that I belong to

霸佔我心窩的寶貝兒子

 

The sweetest devotion

這輩子最甜蜜的負荷

Hit me like an explosion

像爆炸激起我母性本能

All of my life, I've been frozen

蹉跎半輩子 凍結了我的青春

The sweetest devotion I know

最甜蜜的負荷 是我正確的決定

 

I'll forever be whatever you want me to be

你想要我成為什麼模樣 媽媽我都會努力

I'll go under and all over for your clarity

我會永遠守護著你 讓你永保赤子之心

When you wonder if I'm gonna lose my way home

要是你怕哪天我失控了 忽然找不到回家的方向

Just remember, that come whatever, I'll be yours all along

請你記住 不論發生了什麼事 媽媽都會是你可靠的臂膀

 

I wasn't ready then, I'm ready now

生孩子當時太遙遠 但我準備好了

I'm heading straight for you

寶貝你就是我最要緊的事

You will only be eternally

你永永遠遠都會是那個

The one that I belong to

霸佔我心窩的寶貝兒子

 

The sweetest devotion

這輩子最甜蜜的負荷

Hit me like an explosion

像爆炸激起我母性本能

All of my life, I've been frozen

蹉跎半輩子 凍結了我的青春

The sweetest devotion I know

最甜蜜的負荷 是我正確的決定

 

I've been looking for you, baby

我這輩子一直找尋著你 寶貝

In every face that I've ever known

從陌生與熟悉的臉孔中搜尋著你

And there is something 'bout the way you love me

而最特別的是 你帶給我的愛 是我打從出生以來

That finally feels like home

第一次出現家一般的感覺

 

You're my light, you're my darkness

你就是我的光輝 也是我的黑暗面

You're the right kind of madness

你就像暴風雨過後的陽光明媚

You're my hope, you're my despair

你帶給我希望 同時也常讓我頭疼

You're my scope of everything, everywhere

你為我的人生展現各種面向 兩人攜手與共

 

The sweetest devotion

這輩子最甜蜜的負荷

Hit me like an explosion

像爆炸激起我母性本能

All of my life, I've been frozen

蹉跎半輩子 凍結了我的青春

The sweetest devotion I know

最甜蜜的負荷 是我正確的決定

 

Sweetest, it's the sweetest

最甜蜜的 你是最甜蜜的

Sweetest, it's the sweetest devotion

最甜蜜的 你就是我最甜蜜的負荷


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()