Lana Del Rey - Say Yes To Heav

單曲:Say Yes To Heaven

單曲發行日期:2023/5/19

Lana Del Rey - Say Yes To Heaven (Official Audio)

-

If you dance, I'll dance

若你隨歌搖曳 那我也會

And if you don't, I'll dance anyway

如若你不肯允諾我 那也無所謂

Give peace a chance

給內在平和個機會

Let the fear you have fall away

將你懷有的恐懼 通通驅散

 

I've got my eye on you

我眼神已鎖定了你

I've got my eye on you

我眼神已鎖定了你

 

Say yes to Heaven

張開手接納天堂

Say yes to me

張開手接納我

Say yes to Heaven

張開手接納天堂

Say yes to me

張開手接納我

 

If you go, I'll stay

若你遠走 我將逗留

You come back, I'll be right here

屆時你歸返 我將在此為你守候

Like a barge at sea

好似停靠海岸的駁船

In the storm, I stay clear

身陷風暴 思路依然明確

 

'Cause I've got my mind on you

只因我的思緒已凝注了你

I've got my mind on you

我的思緒已凝注了你

 

Say yes to Heaven

張開手接納天堂

Say yes to me

張開手接納我

Say yes to Heaven

張開手接納天堂

Say yes to me

張開手接納我

 

If you dance, I'll dance

若你起舞 我將隨你搖擺

I'll put my red dress on, get it on

我將換上紅色長禮裙 同你承歡

And if you fight, I'll fight

而如若你為愛而戰 我也奉陪

It doesn't matter now, it's all gone

如今一切不再重要 消逝在從前

 

I've got my mind on you

我的思緒已凝注了你

I got my mind on you

我的思緒凝注了你

 

Say yes to Heaven

張開手接納天堂

Say yes to me

張開手接納我

Say yes to Heaven

張開手接納天堂

Say yes to me

張開手接納我

 

I've got my eye on you

我眼神已鎖定了你

I've got my eye on you, mm

我眼神已鎖定了你 嗯

I've got my eye on you

我眼神已鎖定了你

I've got my eye on you

我眼神已鎖定了你


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()