https___images.genius.com_30f2c82ee0c5531ae44d1e8f5a3c9617.220x220x1

專輯:Don’t Play That Song! 

單曲發行日期:1960/10/27

Ben E. King - Stand By Me

-

When the night has come

每當遲暮時分來臨

And the land is dark

而黑暗籠罩了大地

And the moon is the only light we'll see

而皎月灑下的星點 是眼前唯一的光明

No, I won't be afraid

不 屆時我將不會害怕

Oh, I won't be afraid

噢 我將不會感到害怕

Just as long as you stand, stand by me

只要你願意陪在我身邊 常伴相隨

 

So darlin', darlin', stand by me

所以說 達令 達令 陪在我身邊

Oh, stand by me

噢 陪在我身邊

Oh, stand

噢 常伴相隨

Stand by me, stand by me

陪在我身邊 陪在我身邊

 

If the sky that we look upon

倘若你我仰望的那片天

Should tumble and fall

終有一天要塌下來

Or the mountains should crumble to the sea

抑或是綿延不絕的山巒 將沖散入海流

 

I won't cry, I won't cry

我不會哭泣 也不會難過

No, I won't shed a tear

不 我不會因此而落淚

Just as long as you stand, stand by me

只要屆時你依然 依然站在我的身邊

 

And darlin', darlin', stand by me

達令 達令 陪在我身邊

Oh, stand by me

噢 陪在我身邊

Whoa, stand now

喔噢 此刻常相隨

Stand by me, stand by me

陪在我身邊 陪在我身邊

 

[Interlude]

 

Darlin', darlin', stand by me

達令 達令 陪在我身邊

Oh, stand by me

噢 陪在我身邊

Oh, stand now

噢 此刻常相隨

Stand by me, stand by me

陪在我身邊 陪在我身邊

 

Whenever you're in trouble, won't you stand by me?

每當你陷入困難 你願不願意尋求我的慰藉?

Oh, stand by me

噢 留在我身邊

Whoa, just stand now

喔噢 只消此刻常相隨

Oh, stand, stand by me

噢 陪在 陪在我的身邊


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()