https___images.genius.com_c7b24f15facc7a933a04fff8c20665a3.1000x1000x1.jpg

專輯:Aurea

專輯發行日期:2010/11/19

AUREA - Busy ( For Me ) - OFFICIAL MUSIC VIDEO (HD)

Maria Silva - "Busy" | Provas Cegas | The Voice Portugal | Season 3

-

I tried to call you

我接連撥了好幾通電話 只為與你聯絡

But you didn't answer the phone

話筒另一頭的你 卻老是忙線中

I tried to pick you up

車停在公司大廈一樓 等你下班

But you didn't come along

就算同事都走光了 你還是沒出現

I tried to talk to you

我找遍方法 只為跟你說上一句話

But you didn't even answer me

你卻全都當成耳邊風 一語不發

I tried to reach you

我試圖抓住你 要把你攬進懷裡

But you're so high up above

高高在上的你 卻如此遙不可及

 

Oh baby

噢 親愛的

I try every day

我天天努力不懈

I cry every night

我夜夜泣不成眠

For a second of your time

只為了賺取你微薄的時間

But you're so busy for me

只對別人好的你 就是永遠沒空理我 

You don't care for my plea

無論我苦苦哀求 你仍不為所動

So I cry, cry, cry, cry...

無助的我 只能放淚水撲簌簌地流個不停...

 

Oh...

噢...

I tried to tease you

我千方百計來討好 博取你歡心

But you didn't even care at all

但無論我做得再多 你就是不理不睬

I tried to love you

我還把愛打成鎖匙 試著打開你心房

But your heart closed it's doors

但你的心已上了多道鎖 再也打不開

 

Oh, baby

噢 寶貝

I try every day

我天天努力不懈

I cry every night

我夜夜泣不成眠

For a second of your time

只為了賺取你微薄的那一丁點時間

But you're so busy for me

顧著對別人好的你 就是永遠沒空理我

You don't care for my plea

無論我怎麼苦苦哀求 你就是不為所動

So I cry, cry, cry, cry...

無助徬徨的我 只能一直哭 直到心不住抽痛...

 

So you didn't come along

雨下個不停 到頭來我才發現 你還是不會出現

You didn't answer

無論撥了幾通電話 你還是不打算接

You didn't care

原來對你來說 我根本什麼也不算

You closed your heart for me

你心房深鎖 為情所苦的我 從此沒了機會

Oh...

噢...

I tried to call you...

今天我又試著撥了通電話

Pick up the phone

拜託接我電話好嗎?

You're so busy...

但話筒另一頭的你 還是忙線中啊...


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()