d4vd - Here With Me 待在我身邊 - 中文

專輯:Petals to Thorns 

專輯發行日期:2022/7/17

d4vd - Here With Me [Official Music Video]

-

Watch the sunrise along the coast

看著日出從海平面冉冉升起

As we're both getting old

而我們的背影逐漸老去

I can't describe what I'm feeling

我無法形容這樣的感受

And all I know is we're going home

我能確定的是 我們就快要到家了

So, please don't let me go

能不能別急著掙開我的手

Don't let me go

別就這麼離開我

 

And if it's right

假如你也有同樣的感覺

I don't care how long it takes

我不在乎要花上多長的時間

As long as I'm with you, I've got a smile on my face

只要能待在你的身邊 我的臉上總會堆滿笑臉

Save your tears, it'll be okay

別哭了 都會沒事的

All I know is you're here with me

只要你人還在我身邊 那就夠了

 

Ooh-ooh, oh, oh-oh

Oh-oh-oh-oh-oh

 

Watch the sunrise as we're getting old, oh-oh

在我們漸漸老去的同時 觀賞這日出 噢

I can't describe, oh-oh

我無法形容這感受 噢

I wish I could live through every memory again

但願每一段回憶 我都能陪著你一同走過

Just one more time before we float off in the wind

哪怕只有一次也好 在那之後 再讓風將我們帶走

And all the time we spent waiting for the light to take us in

我們所渡過的時光 為的都是等待生命盡頭的那道光芒

Have been the greatest moments of my life

那都是我這輩子最珍貴的一段時光

 

I don't care how long it takes

我不在乎要花上多長的時間

As long as I'm with you, I've got a smile on my face

只要能待在你的身邊 我的臉上總會堆滿笑臉

Save your tears, it'll be okay

別哭了 都會沒事的

You're here with me

只要你還在我身邊

 

Ooh-ooh, oh, oh-oh

Oh-oh-oh-oh-oh

 

I can't describe, oh-oh

我無法形容這份感動 噢

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()