Katy Perry - Thinking of You 想

專輯:One of the Boys

專輯發行日期:2008/6/17

Katy Perry - Thinking Of You (Official)

-

Comparisons are easily done

一旦嚐過那樣的美好

Once you've had a taste of perfection

後來那一些再無從比較

Like an apple hanging from a tree

就像懸在樹上的一粒蘋果

I picked the ripest one, I still got the seed

我摘下最肥美的果實 種籽仍捨不得扔

 

You said move on, where do I go?

你說忘了我 我又該何去何從?

I guess second best is all I will know

也許那替補 是我惟一的懂得

 

'Cause when I'm with him, I am

我一伴著他 我總會

Thinking of you

想起你

Thinking of you

想起你

 

What you would do if

孤身渡過這長夜的人

You were the one who was

換作是你

Spending the night

會怎麼辦

Oh, I wish that I

多希望我現在

Was looking into your eyes

能直勾勾探進你的眼裏

 

You're like an Indian summer in the middle of winter

你就像冬季過一大半 那颳起的薰人的熱風

Like a hard candy with a surprise center

還像咬下硬糖 處處充滿驚奇

How do I get better once I've had the best?

我還能找誰取代你 在我心中的位置?

You said there's tons of fish in the water, so the waters I will test

你說天底下總有那麼一個 我這才願意一試

 

He kissed my lips, I taste your mouth, oh

他吻我的嘴 卻全然只有你的滋味 噢

He pulled me in, I was disgusted with myself

他拉我入懷 我卻感到無比羞愧

 

'Cause when I'm with him, I am

我一伴著他 我總會

Thinking of you

想起你

Thinking of you

想起你

 

What you would do if

孤身渡過這長夜的人

You were the one who was

換作是你

Spending the night

會怎麼辦

Oh, I wish that I

多希望我現在

Was looking into

能直勾勾探進的是

 

You're the best

沒有人比得上你

And yes, I do regret

的確 我後悔莫及

How I could let myself let you go

我怎麼可以就這麼讓你離去

Now, now the lesson's learned

如今 如今 我終於學到了教訓

I touched it, I was burned

玩了火 傷害已經造成

Oh, I think you should know

我只希望 希望你也會懂得

 

'Cause when I'm with him, I am

我一伴著他 我總會

Thinking of you

想起你

Thinking of you

想起你

 

What you would do if

孤身渡過這長夜的人

You were the one who was

換作是你

Spending the night

會怎麼辦

 

Oh, I wish that I

多希望我現在

Was looking into your

能直勾勾探進的是你的

Your eyes

你的眸子

Looking into your eyes

直勾勾探進你的雙眼

 

Oh, won't you walk through

噢 你願不願意為了我

And bust in the door and

撞開那扇門扉

Take me away?

遠走高飛?

Oh, no more mistakes

噢 錯不再犯

'Cause in your eyes, I'd like to stay

因為我只想在你的凝視下 留下來

 

Stay

留下來

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()