Taylor Swift - imgonnagetyouba

專輯:THE TORTURED POETS DEPARTMENT: ANTHOLOGY 相思詩舍:精選集

發行時間:2024/4/19

imgonnagetyouback

Taylor Swift - imgonnagetyouback (Official Lyric Video)

-

Lilac short skirt, the one that fits me like skin

丁香花裙 這一件特別襯我的膚色

Did your research, you knew the price goin' in

事先做過功課 出手前你就知道售價了

And I'll tell you one thing, honey

我有件事得跟你說 親愛的

 

I can tell when somebody still wants me, come clean

我敢說外面很多人要追我 從實招來

Standin' at the bar like something's funny, bubbly

在酒吧外彷彿聽見笑話般吃吃笑著 活潑可愛

Once you fix your face, I'm goin' in

一旦你下巴合攏了 我攻勢就要展開

 

Whether I'm gonna be your wife or

無論我是你走到最後的妻 或

Gonna smash up your bike, I haven't decided yet

把你的腳踏車撞個稀爛 我 還沒決定好呢

But I'm gonna get you back

但我一定要把你追到手

Whether I'm gonna curse you out or

不論我要罵個你狗血淋頭 或

Take you back to my house, I haven't decidеd yet

誘拐你回我家 我 還沒決定好呢

But I'm gonna get you back

但我們一定要復合

 

I, I hear thе whispers in your e-e-eyes

我 我聽見你眼睛傳出的訊息

I'll make you wanna think twice

我保證讓你三思而後行

You'll find that you were never not mine

你會發現 你從沒逃出我的手掌心

(You're mine)

(你是我的)

 

Small talk, big love, act like I don't care what you did

聊的很淺 愛的極深 擺出一臉不在乎的樣子

I'm an Aston Martin that you steered straight into the ditch

我就是奧斯頓馬丁 那款你撞進溝渠裏的車型

Then ran and hid

然後肇事逃逸

 

And I'll tell you one thing, honey

我有件事得跟你說 親愛的

I can take the upper hand and touch your body

我可以佔你便宜 往你身上亂摸一通

Flip the script and leave you like a dumb house party

劇本轉個方向 把你丟包在爛透的家庭派對裏頭

Or I might just love you 'til the end

又或者 我直接愛你愛到死了

 

Whether I'm gonna be your wife or

無論我是你走到最後的妻 或

Gonna smash up your bike, I haven't decided yet

把你的腳踏車撞個稀爛 我 還沒決定好呢

But I'm gonna get you back

但我們一定要復合

 

Whether I'm gonna flip you off or

無論我是要對你豎中指 或

Pull you into the closet, I haven't decided yet

把你推進衣櫥裏 我 還沒決定好呢

But I'm gonna get you back

但我們一定要復合

 

I, I hear thе whispers in your e-e-eyes

我 我聽見你眼睛傳出的訊息

I'll make you wanna think twice

我保證讓你三思而後行

You'll find that you were never not mine

你會發現 你從沒逃出我的手掌心

(You're mine)

(你是我的)

 

I can feel it comin', honey, in the way you move

感覺來了 親愛的 你的步態撩起我慾火

Push the reset button, we're becomin' something new

按下重置鍵 就讓我們一塊浴火重生

Say you got somebody else, say, "I got someone too"

你說你認識別人了 我會說「其實我也有」

Even if it's handcuffed, I'm leavin' here with you

那怕上了銬 我也要和你困在這兒

 

Bygones will be bygone, eras fadin' into grey

既往不咎 情人的顏色早就褪去

We broke all the pieces, but still wanna play the game

我們破解所有關卡 但總覺得意猶未盡

Told my friends I hate you, but I love you just the same

都跟朋友說我多恨你 但我愛你如往昔

Pick your poison, babe, I'm poison either way

選好你的死法 親愛的 反正橫豎都是死

 

Whether I'm gonna be your wife or

無論我是你走到最後的妻 或

Gonna smash up your bike, I haven't decided yet

把你的腳踏車撞個稀爛 我 還沒決定好呢

But I'm gonna get you back

但我們一定要復合

 

Whether I'm gonna curse you out or

無論我會不會飆你髒話 或

Take you back to my house, I haven't decided yet

誘拐你回我家 我 還沒決定好呢

But I'm gonna get you back

但我們一定要復合

 

I, I hear thе whispers in your e-e-eyes

我 我聽見你眼睛傳出的訊息

I'll make you wanna think twice

我保證讓你三思而後行

You'll find that you were never not mine

你會發現 你從沒逃出我的手掌心

 

I'm gonna get you back

我們一定要復合

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()