R-5641866-1398724288-3262.jpeg.jpg

專輯:ARTPOP 流行藝術

專輯發行日期:2013/11/11

Lady Gaga - G.U.Y. (An ARTPOP Film) (Broadcast Edit)

-

Greetings, Himeros

我向厄洛忒斯獻上十二萬分的敬意

God of sexual desire, son of Aphrodite

祢是主宰慾望的神祉 更是愛神之子

Lay back, and feast as this audio guides you through new and exciting positions

「準備迎接高潮不斷的視覺饗宴 以及女神卡卡的全新力作」

 

I wanna be the girl under you (Oh, yeah)

我想成為你身下承歡的女人

I wanna be your G.U.Y

也想成為支配你的那‧個‧人

Yeah, I wanna be the grave and earth you (Oh, yeah)

我能一舉掌握你的生命中樞 也能為你開啟新世界的大門 (歐耶)

Our sex doesn't tell us no lies

我們性器的匹配度無人能敵

 

I'm gonna wear the tie, want the power to leave you

我要得到絕對的權力 不要絕對的軟化

I'm aimin' for full control of this love (Of this love)

才能讓你感動地雙膝下跪

Touch me, touch me, don't be sweet

有話快說 有屁快放 別再假裝乖乖牌

Love me, love me, please retweet

如果要保護我 還是疼愛我 就給我加把勁

Let me be the girl under you that makes you cry

我可是自願成為你專屬的性愛女神耶

 

I wanna be that guy (G.U.Y.)

我想成為那個人

I wanna be that guy (G.U.Y.)

能支配你的那‧個‧人

I wanna be that guy (G.U.Y.)

令你神魂顛倒的那‧個‧人

The girl under you, guy

那個花招百出 能顛倒眾生的女人

 

I'm gonna say the word and own you (Oh, yeah)

要是說出通關密語就能得到你

You'll be my G.I.R.L

我絕對會把你好‧好‧調‧教

Guy I’m Romancin' Loves to hold you (Oh, yeah)

老天 我好想把你捧在手心好好疼愛

Know you'll wear my makeup well

畢竟這可是你與生俱來的角色 可不是嗎?

 

I'm gonna wear the tie, want the power to leave you

我會換上最帥氣的西裝 繫上最時髦的領帶

I'm aimin' for full control of this love (Of this love)

讓你雙膝發軟 徹底折服於我的淫威下

Touch me, touch me, don't be sweet

有話就直說 別用糖衣砲彈敷衍我

Love me, love me, please retweet

要愛我就用點力 別耍心機對付我

Let me be the girl under you that makes you cry

看我如何讓你流下名為喜悅的淚水

 

I wanna be that guy (G.U.Y.)

我要成為那個人

I wanna be that guy (G.U.Y.)

讓你愛得死去活來的那個人

I wanna be that guy (G.U.Y.)

我會是那個人

The girl under you, guy

那個讓你凍未條的性感尤物

 

I don’t need to be on top to know I’m worth it

誰說要受人景仰 才能知道在你心中的地位

'Cause I'm strong enough to know the truth

我有多少能耐 自己還能不知道嗎?

I just want it to be hot

現在我的身體 正熱得發燙

Because I’m best when I’m in love, and I’m in love with you

因為一想到你呀 我就會想起昨晚美妙的床事

(G.U.Y.) Touch me, touch me

你現在可以親吻我的手背了

(Mount your goddess)

(還不快向你的女神行跪禮)

(G.U.Y.) Touch me, touch me

請你起身扶我回寶座

(A summer moon comes into full phase)

(滿月即將在初夏時來潮)

(G.U.Y.) Get on top of me

然後在以我之名的宮殿佔有我

(And Mars' warring spirit rams into the atmosphere)

(而你將不再是火星來的外星生物 而是能讀透我心思的全新物種)

Touch me, touch me, don’t be shy

來嘛 來嘛 別裝羞

I'm in charge like a G.U.Y

我會保證會好好疼愛你

I'll lay down face up this time

讓你乖乖低頭為我服務

Under you like a G.U.Y

騎到男人頭上 將不再是特權

 

I wanna be that guy (G.U.Y.)

我會是那個人

I wanna be that guy (G.U.Y.)

那個令你縱情歡叫的種馬

I wanna be that guy (G.U.Y.)

我必須得是那個人

The girl under you, guy

那個令你魂牽夢縈的女神

I wanna be that guy (G.U.Y.)

我會是那個人

I'll wreck you right up, guy (G.U.Y.)

只要我想要 隨時都能讓你繳械

I'll lie down face up, guy (G.U.Y.)

只要你能乖乖低頭 下跪為我服務

The girl under you, guy

我就會考慮不欺負你

 

Achtzehn, sechzehn, fourteen, vierzehn, Freiheit

無論躺著有多高 我都能輕鬆支配

Nein, Zedd! Nein, Zedd!

因為我就是女神

Nein, Zedd! Nein, Zedd!

技術高超 令人自嘆弗如的女神


 


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()