637491722101170000.jfif

專輯:Fearless (Taylor’s Version) - 無懼的愛 (泰勒絲全新版)

專輯發行日期:2021/4/9

Hidden message: She can have you 要的話就給妳吧

Taylor Swift - You're Not Sorry (Taylor's Version) (Lyric Video)

-

All this time I was wasting hoping you would come around

這段日子以來 我居然癡心妄想 期望哪天你也會回心轉意

I've been giving out chances every time and all you do is let me down

我一而再再而三給你機會 但就算給了你再多次 你卻一再讓我失望

And it's taken me this long, baby, but I've figured you out

雖然這段日子 花了我不少時間 寶貝 這回 我可算是認清事實了

And you're thinking we'll be fine again, but not this time around

你還以為這次肯定也能和好如初 但親愛的 你真的不想太多

 

You don't have to call anymore

你真的不必再打來了

I won't pick up the phone

反正 我是不會接

This is the last straw

就說到這裡 事已至此

Don't wanna hurt anymore

說什麼也不願再傷害自己

And you can tell me that you're sorry

你大可繼續做無謂的抵抗 打來向我道歉

But I don't believe you, baby, like I did before

但我真的無法再相信你了 -- 至少不像愛你時那樣

You're not sorry (No no no no)

道歉於事無補 

 

You're looking so innocent, I might believe you if I didn't know

見你一臉誠懇的模樣 要是不曾相遇 也許我還願意相信你

Could've loved you all my life if you hadn't left me waiting in the cold

還以為能愛你直到永遠 你卻放任我站在屋外忍受風吹雨打

And you've got your share of secrets

而你居然還到處跟別人說自己單身

And I'm tired of being last to know, oh

我受夠你 連分手也是讓我最後得到消息 噢

And now you're asking me to listen 'cause it's worked each time before

現在你還拜託我考慮 你最後的機會讓你回來 因為這樣的請求似乎無往不利

 

But you don't have to call anymore

但你實在不必再打來了

I won't pick up the phone

這次我不會再接電話了

This is the last straw

凡是點到為止 這就是我的停損點

Don't wanna hurt anymore

我說什麼也不會放任自己受傷害

And you can tell me that you're sorry

你儘管大言不慚地說自己慚愧不已

But I don't believe you, baby, like I did before

反正我是不會再相信你了 -- 至少不像從前那樣

You're not sorry (No no no no)

道歉於事無補

You're not sorry (No no no no)

因為你毫無悔意

 

You had me crawling for you, honey, and it never would've gone away, no

你要我低聲下氣地求你回來 而親愛的 這屈辱感說什麼也無法抹滅

You used to shine so bright, but I watched all of it fade

你曾是我心中最為耀眼的太陽 如今你的光芒已消失殆盡

 

So you don't have to call anymore

說真的 不必再打來了

I won't pick up the phone

反正我呀 是不會接電話的

This is the last straw

這是壓垮感情的最後一根稻草

There's nothing left to beg for

事已至此 真的不愛 就別強求了

And you can tell me that you're sorry

而你大可告訴我 你打從心底感到抱歉

But I don't believe you, baby, like I did before

但對我而言 那句『對不起』早已一文不值

You're not sorry (No no no no)

道歉於事無補

You're not sorry (No no no no)

因為你毫無悔意

Woah, oh, oh oh, oh oh oh

噢喔


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()