https___images.genius.com_0793f69ee1c51c35d387f067fc141e2e.680x680x1.jpg

專輯:My Everything 我的全部

專輯發行日期:2014/8/25

Ariana Grande, The Weeknd - Love Me Harder (Official Video)

-

Tell me something I need to know

你若有什麼需求 就儘管向我開口

Then take my breath and never let it go

與我雙唇交纏 剝奪任何喘息空間

If you just let me invade your space

若你邀我侵犯私密禁地 一同嚐禁果

I’ll take the pleasure, take it with the pain

我定會欣然接受邀約 偷貪一晌歡愉

 

And if in the moment, I bite my lip

要是看見我 瘋狂舔弄我那濕潤的小嘴

Baby, in that moment, you’ll know this is

親愛的 到時候 想必不需我言明費唇舌

Something bigger than us and beyond bliss

若真有那遠勝於世間萬物的極致喜樂

Give me a reason to believe it

還請讓我不恥下問 為我排解心中疑惑

 

'Cause if you want to keep me

要是你以為這麼做 就能滿足我

You gotta, gotta, gotta, gotta

那你可真該卯足勁 全力以赴

Got to love me harder

為取悅我一人 使出渾身解數

And if you really need me

若你真無法壓抑 對我的渴望

You gotta, gotta, gotta, gotta

請將你那脹熱的硬物 放進我體內

Got to love me harder (Lo-love me harder)

盡全力往最深處挺入 以達到高峰 (更用力愛我)

Ooh-ooh-ooh-ooh

噢-噢-噢-噢

Love me, love me, love me

以愛之名 更用力貫穿我

Ooh-ooh-ooh-ooh

噢-噢-噢-噢

Harder, harder, harder

通往那美如其名的天堂

 

I know your motives and you know mine

我很清楚你的來意 相信你應該也是如此

The ones that love me, I tend to leave behind

愛憐地摩娑撫弄臉龐 我卻捨得就此走開

If you know about me and choose to stay

你若真的想研討探究我的想法 死纏爛打

Then take this pleasure and take it with the pain

不妨嚐一嚐我手中的禁果 與我且戰且走

 

And if in the moment you bite your lip

到時候 你若是將手指伸進口中 吸吮含舔

When I get you moaning, you know it's real

不住低聲嬌喘呻吟 你便明白我所言不假

Can you feel the pressure between your hips?

感覺得到抵在你臀瓣間 那熾熱的硬挺嗎?

I’ll make it feel like the first time

我保證 我會溫柔待你如處子 一字都不差

 

'Cause if you want to keep me

若你真以為這麼點本事 就足以留住我

You gotta, gotta, gotta, gotta

那你可會錯意 功夫都還不到家 又怎能取悅我

Got to love me harder (I'ma love you harder, hey!)

讓我忘情地渴求 在你懷裡無度放縱? (讓我更用力愛你 嘿!)

And if you really need me

要是你真的不能沒有我 坐而言不如起而行

You gotta, gotta, gotta, gotta

你可得用行動表明 傾注滿盈愛意 灌溉乾涸的心

Got to love me harder (Love me, baby, love me) (Lo-love me harder)

令我心醉神迷 為你沉淪鍾情 眼神失焦迷離

Ooh-ooh-ooh-ooh

噢-噢-噢-噢

Love me, love me, love me

你的愛 可不能只是嘴上說說

Ooh-ooh-ooh-ooh

噢-噢-噢-噢

Harder, harder, harder (Oh)

可得實際操練 才看得出端倪

Ooh-ooh-ooh-ooh

噢-噢-噢-噢

Love me, love me, love me

再施加多一點壓力 讓我感應你的愛意

Ooh-ooh-ooh-ooh

噢-噢-噢-噢

Harder, harder, harder (You gotta love me harder)

讓我沉溺那片溫柔鄉 展露荒淫放蕩的一面

 

So what do I do if I can’t figure it out? (Figure it out)

要是我絞盡腦汁 用各種角度深入 仍不得其解呢?

You got to try, try, try again, yeah (Oh whoa)

那還請你耐住性子 把持原有的興致 繼續嘗試 耶

So what do I do if I can’t figure it out? (Figure it out)

那要是我用盡千方百計 還是尋不著那絕無僅有的噴泉呢?

I’m gonna leave, leave, leave again

那興致盡失的我 便會噙著淚 以最快速度換上衣服 逕自離去

 

'Cause if you want to keep me (Hey!)

要是真想留住我 愛要仔細等待 耐心尋找

You gotta, gotta, gotta, gotta

感覺對了 自然會噴水如泉湧 讓我忘情扯著被褥

Got to love me harder (I'ma love you, love you, love)

為你呼吸急促 心跳加速 等不及要衝破最後一道防線

And if you really need me (Ooh)

要是荒淫無度的你 真的要我要不夠

You gotta, gotta, gotta, gotta

那你可得探尋口腔溫膩 狂亂索求熱情 

Got to love me harder (Got to love me, baby)

讓我渾身燥熱 蠕動吶喊 愛意自髮梢傾瀉而下

'Cause if you want to keep me (Hey)

要是你真想知道 該如何留住我

You gotta, gotta, gotta, gotta

那就不能只說不練 得用行動展現 

Got to love me harder (Love me harder, love me harder)

證明你到底有多愛我

And if you really need me

要是你對我的愛 實在難以言喻

You gotta, gotta, gotta, gotta (I'ma do it, do it, do it)

那就拿那柄長槍 在我身上留下一道道滾燙烙印

Got to love me harder (I'ma love you harder, hey!)

於體內留下無法抹滅的痕跡 才算是愛我的證據

 

Boy, you gotta love me, love me, baby

親愛的 拿出真本事來好好愛我

Just a little bit harder, harder, baby

再用力一點沒關係 我不會壞掉的

 


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()