R-9622097-1483784908-5121.jpg

專輯:Connie’s Greatest Hits

發行年份:1958

Stupid Cupid

mandy moore -stupid cupid

Stupid Cupid by Connie Francis 1958

Stupid Cupid - Connie Francis 1958 {Stereo}

-

Stupid cupid

搗蛋鬼邱比特

You're a real mean guy

你這小夥子可真是刻薄

I'd like to clip your wings

我可真想把祢那對翅膀剪開

So you can't fly

好讓祢飛不起來

I'm in love

居然害我墜入愛河

And it's a crying shame

這可真是丟臉丟到家了

And I know that you're the one to blame

想必我把罪名扣到你頭上也不足為過

 

Hey, hey

嘿 嘿

Set me free

還不趕緊放過我

Stupid cupid

麻煩精邱比特

Stop picking on me

祢可別再欺負人家了

 

I can't do my homework

我不僅寫作業無法專心

And I can't think straight

腦袋也亂得理不清頭緒

I meet him every morning

我總免不了要見上他一面

'Bout a half past eight

約莫是每天早上八點半

I'm acting like a lovesick fool

我簡直像是被愛情沖得頭殼壞去

You've even got me carrying his books to school

祢還讓我糊里糊塗答應要揹他那些臭書上課去

 

Hey, hey

嘿 嘿

Set me free

還不趕緊放過我

Stupid cupid

迷糊蟲邱比特

Stop picking on me

祢可別再欺負人家了

 

You mixed me up

祢可把我弄糊塗了

But good

但不遲的

Right from the very start

趕緊飛回尚未發生那時候

Hey, go play Robin Hood with somebody else's heart

嘿 要耍羅賓漢那些無聊把戲 不妨將別人當箭靶去射

 

You've got me jumping

祢讓我因小事就又叫又跳

Like a crazy clown

像個發瘋似的丑角

And I don't feature what you're putting down

不論祢是想讓我扮演什麼腳色 我都飾演不了

Since I kissed his loving lips of wine

可自從我吻上情郎 受那甜美愛意淋澆

The thing that bothers me is that I like it fine

便讓我顧不得困擾 不論有什麼麻煩都說好

 

Hey, hey

嘿 嘿

Set me free

還不趕緊放過我

Stupid cupid

搗蛋鬼邱比特

Stop picking on me

祢可別再欺負人家了

 

You've got me jumping

祢讓我因小事就又叫又跳

Like a crazy clown

像個發瘋似的丑角

And I don't feature what you're putting down

不論祢是想讓我扮演什麼腳色 我都飾演不了

Since I kissed his loving lips of wine

可自從我吻上情郎 受那甜美愛意淋澆

The thing that bothers me is that I like it fine

便讓我顧不得困擾 不論有什麼麻煩都說好

 

Hey, hey

嘿 嘿

Set me free

還不趕緊放過我

Stupid cupid

搗蛋鬼邱比特

Stop picking on me

祢可別再欺負人家了

 

Hey, hey

嘿 嘿

Set me free

還不趕緊放過我

Stupid cupid

討厭鬼邱比特

Stop picking on me

祢可別再欺負人家了

 


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()