https___images.rapgenius.com_244f201e116781d0c2f2be382db9824d.220x223x1.jpg

專輯:Tango in the Night 夜之探戈

專輯發行日期:1987/4/13

Little Lies (2018 Remaster)

Fleetwood Mac - Little Lies (Official Music Video)

-

If I could turn the page

假如我能翻閱故事頁扉

In time then I'd rearrange

用點心思 我即可重新編排

Just a day or two

只消一至二天

Close my, close my, close my eyes

閉起我的 閉起我的 閉上我的雙眼

 

But I couldn't find a way

但我找不到好方法應對

So I'll settle for one day

那我就多少將就一兩天

To believe in you

姑且聽信你所言

Tell me, tell me, tell me lies

告訴我 告訴我 告訴我謊言

 

Tell me lies

告訴我謊言

Tell me sweet little lies

告訴我甜美動聽的謊言

(Tell me lies, tell me, tell me lies)

(告訴我謊言 告訴 告訴我謊言)

Oh, no, no, you can't disguise

噢 不 不 你瞞不過我的法眼

(You can't disguise, no, you can't disguise)

(你瞞不過我的 不可能 你瞞不過我的眼)

Tell me lies

告訴我謊言

Tell me sweet little lies

告訴我甜美動聽的謊言

 

Although I'm not making plans

儘管我沒有規劃將來的打算

I hope that you understand

我依然希望你能夠明白

There's a reason why

這決定背後的原因

Close your, close your, close your eyes

閉上你的 閉上你的 快閉上你的眼睛

 

No more broken hearts

不再為愛堅持而心碎

We're better off apart

我們還是更適合分開

Let's give it a try

不妨給它個機會

Tell me, tell me, tell me lies

告訴我 告訴我 告訴我謊言

 

Tell me lies

告訴我謊言

Tell me sweet little lies

告訴我甜美動聽的謊言

(Tell me lies, tell me, tell me lies)

(告訴我謊言 告訴 告訴我謊言)

Oh, no, no, you can't disguise

噢 不 不 你瞞不過我的法眼

(You can't disguise, no, you can't disguise)

(你瞞不過我的 不可能 你瞞不過我的眼)

Tell me lies

告訴我謊言

Tell me sweet little lies

告訴我甜美動聽的謊言

 

If I could turn the page

假如我能翻閱故事頁扉

In time then I'd rearrange

用點心思 我即可重新編排

Just a day or two

只消一至二天

(Close my, close my, close my eyes)

(閉起我的 閉起我的 閉上我的雙眼)

 

But I couldn't find a way

但我找不到好方法應對

So I'll settle for one day

那我就多少將就一兩天

To believe in you

姑且聽信你所言

(Tell me, tell me, tell me lies)

(告訴我 告訴我 告訴我謊言)

 

Tell me lies

告訴我謊言

Tell me sweet little lies

告訴我甜美動聽的謊言

(Tell me lies, tell me, tell me lies)

(告訴我謊言 告訴 告訴我謊言)

Oh, no, no, you can't disguise

噢 不 不 你瞞不過我的法眼

(You can't disguise, no, you can't disguise)

(你瞞不過我的 不可能 你瞞不過我的眼)

Tell me lies

告訴我謊言

Tell me sweet little lies

告訴我甜美動聽的謊言

(Tell me lies, tell me, tell me lies)

(告訴我謊言 告訴 告訴我謊言)

Oh, no, no, you can't disguise

噢 不 不 你瞞不過我的法眼

(You can't disguise, no, you can't disguise)

(你瞞不過我的 不可能 你瞞不過我的眼)

Tell me lies

告訴我謊言

Tell me sweet little lies

告訴我甜美動聽的謊言

(Tell me, tell me lies)

(告訴我 告訴我謊言)

arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()