https___images.genius.com_b0ea0d0107d6f8fd1c7d320e99f47897.1000x1000x1.png

專輯:21 二十一歲

單曲發行日期:2011/1/24

One And Only

-

You've been on my mind

你一直被我繫掛在心

I grow fonder every day

我對你的好感 日益俱增

Lose myself in time

在時間洪流迷失自己

Just thinking of your face

只是一味地回憶你的臉孔

God only knows

論原因說不清楚

Why it's taken me so long

為何我浪擲如此多光陰

To let my doubts go

才捨得放下心中疑問

You're the only one that I want

你就是我心心念念的那個人

 

I don't know why I'm scared

我不曉得 我非如此害怕不可

I've been here before

這種事 之前也發生過

Every feeling, every word

隨情感起舞 隨言語牽動

I've imagined it all

任何情景都排演過

You'll never know if you never try

若你不放膽去試 就永遠不會曉得

To forgive your past and simply be mine

去原諒你過去犯的過錯 讓心歸我所有

 

I dare you to let me be your

我打賭你不敢讓我做你

Your one and only

你的摯愛與唯一

Promise I'm worthy

保證我值得你去

To hold in your arms

張開雙臂摟進你懷裡

So come on and give me the chance

所以別再遲疑了 至少給我個機會

To prove I am the one who can

去證明我就是命中註定的女孩

Walk that mile

陪你走過風雨

Until the end starts

直到生命尾聲來臨

 

Have I been on your mind?

難道我沒有被你繫掛在心?

You hang on every word I say

你將我的一字一句 牢記在心

Lose yourself in time

在時間洪流迷失自己

At the mention of my name?

甚至還不經意提起我姓名?

Will I ever know

究竟我會不會曉得

How it feels to hold you close?

挨近你身邊緊摟 是何種感受?

And have you tell me

並想辦法讓你告訴我

Whichever road I choose, you'll go

不論我想選的路多艱難 你都追從

 

I don't know why I'm scared

我不曉得 我非如此害怕不可

'Cause I've been here before

畢竟這種事 之前也發生過

Every feeling, every word

隨情感起舞 隨言語牽動

I've imagined it all

任何情景都排演過

You'll never know if you never try

要是你不放膽試 就永遠不會曉得

To forgive your past and simply be mine

去原諒你過去犯的過錯 讓心歸我所有

 

I dare you to let me be your

我打賭你不敢讓我做你

Your one and only

你的摯愛與唯一

I promise I'm worthy, mmm

我保證我絕對值得你去 嗯

To hold in your arms

被摟進你溫暖懷裡

So come on and give me the chance

所以別再遲疑了 至少給我個機會

To prove I am the one who can

去證明我就是命中註定的女孩

Walk that mile

陪你走過風雨

Until the end starts

直到生命尾聲來臨

 

I know it ain't easy giving up your heart

我知道這麼做絕不容易 放下心中猶疑

(Nobody's perfect, trust me I've learned it) I know it ain't easy giving up your heart

(這世上絕沒有完人 相信我可貴的經驗) 我知道這麼做絕不容易 放下心中猶疑

 

So, I dare you to let me be your

我打賭你不敢讓我做你

Your one and only

你的摯愛與唯一

I promise I'm worthy

我絕對值得你去

To hold in your arms

被摟進你溫暖懷裡

So come on and give me the chance

所以別再遲疑了 至少給我個機會

To prove I am the one who can

去證明我就是命中註定的女孩

Walk that mile

陪你走過風雨

Until the end starts

直到生命尾聲來臨

 

Come on and give me the chance

別再遲疑了 至少給我一個機會

To prove I am the one who can

去證明我就是命中註定的女孩

Walk that mile

陪你走過風雨

Until the end starts

直到生命尾聲來臨


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()