Lana Del Rey - Chemtrails Over

專輯:Chemtrails Over the Country Club

專輯發行日期:2021/1/11

Lana Del Rey - Chemtrails Over The Country Club (Official Music Video)

-

 

I'm on the run with you, my sweet love

我們一塊去郊遊 我的小親親

There's nothing wrong contemplating God

默觀上帝的本質並沒對錯之分

Under the chemtrails over the country club

坐看鄉村俱樂部上的飛機雲

 

Wearin' our jewels in the swimming pool

穿戴著首飾在泳池裏嬉遊

Me and my sister just playin' it cool

我和姊妹淘們 不過隨性而活

Under the chemtrails over the country club

坐看鄉村俱樂部上的飛機雲

 

Take out your turquoise and all of your jewels

取出韞櫝裏的綠松石 和其它的首飾

Go to the market, the kids' swimming pools

趕著迎上市集 那是孩子們浮動的人池

 

Baby, what's your sign?

親愛的 你甚麼星座來著?

My moon's in Leo, my Cancer is sun

我月亮落入獅子宮 太陽被巨蟹主宰著

You won't play, you're no fun

你若不肯同樂 我們還玩甚麼

 

 

Well, I don't care what they think

直說罷 我可不在意他人的想法

Drag racing my little red sports car

飛馳著我那小小紅色跑車直騁而下

I'm not unhinged or unhappy, I'm just wild

我不是瘋了也不是不快樂 只是生性挑達

 

I'm on the run with you, my sweet love

我們一塊去郊遊 我的小親親

There's nothing wrong contemplating God

默觀上帝的本質並沒對錯之分

Under the chemtrails over the country club

坐看鄉村俱樂部上的飛機雲

 

Wearin' our jewels in the swimming pool

穿戴著首飾在泳池裏嬉遊

Me and my sister just playin' it cool

我和姊妹淘們 不過隨性而活

Under the chemtrails over the country club

坐看鄉村俱樂部上的飛機雲

 

Meet you for coffee at the elementary schools

和你相約喝咖啡 敘舊在當地小學

We laugh about nothing as the summer gets cool

不為甚麼樂開懷 燠暑的熱色漸冷了些

It's beautiful how this deep normality settles down over me

日常在我身上得過且過豈不美麗

I'm not bored or unhappy, I'm still so strange and wild

我生活不悶也非不快活 真性情仍如往昔

 

 

You're in the wind, I'm in the water

你在風中逆行 我漫游在水裏

Nobody's son, nobody's daughter

不必在乎誰家兒女 活的一身輕

Watching the chemtrails over the country club

坐看鄉村俱樂部上的飛機雲

 

Suburbia, The Brentwood Market

先去郊區 再上布倫伍市集

What to do next? Maybe we'll love it

接著做甚麼好?你會喜歡也說不定

White picket chemtrails over the country club

白色籬笆滿佈在飛機雲下的鄉村俱樂部

 

My love, my love

我底愛人 我底愛人

 

 

Washing my hair, doing the laundry

簡單洗個頭髮 沖去衣物的垢膩

Late night TV, I want you on me

陪我看深夜節目 快趴在我身上

Like when we were kids under chemtrails and country clubs

就像孩提時代在飛機雲下的鄉村俱樂部那樣

 

It's never too late, baby, so don't give up

一切永遠不嫌遲 所以 你別急著放棄

It's never too late, baby, so don't give up

一切永遠不嫌遲 所以 你別急著放棄

Under the chemtrails over the country club, yeah

坐看鄉村俱樂部上的飛機雲

 

(You're born in December and I'm born in June)

(十二月的你 六月的我 在此刻相逢)

Under the chemtrails, over the country club, yeah

坐看鄉村俱樂部上的飛機雲

(You're born in December and I'm born in June)

(十二月的你 六月的我 在此刻相逢)

 

My Cancer is sun and my Leo is moon

巨蟹是我的太陽 而獅子則是我月亮

My Cancer is sun and my Leo is moon

巨蟹是我的太陽 而獅子則是我月亮


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()