https___images.genius.com_53b420c1339ffb0cb2f45c348aad3731.1000x1000x1.png

專輯:Did You Know That There's a Tunnel Under Ocean Blvd 無人知曉的秘密隧道

專輯發行日期:2023/3/24

Lana Del Rey - Candy Necklace (feat. Jon Batiste) [Audio]

-

White fire, cinnamon on my teeth

白熾色光火 肉桂卡在我的齒縫

And I'm sittin' at the stoplight northern town

而我就坐在交通號誌之下 面向北方城鎮

I feel lucky

我幸運極了

 

I drive somewhere out of range, I don't know where

我開車超出我已知範圍 我不知我現在人到了哪裡

White noise comin' out of my brain

助眠白噪音不經意從我腦袋傳出

Turns off for nothing

消失後 什麼也沒發生

 

Rockafella, my umbrella

洛克斐勒 我的洋傘兒

God, I love you, baby

天兒 我愛你 寶貝兒

Storyteller, us forever

說書者 你我愛到永久

Is my favorite song

是我最喜愛的歌

 

You've been actin' pretty restless

你最近表現得特別浮躁難克制

Dancin' like the young and restless

狂舞活像那些年少輕狂的小伙子

And I'm obsessed with it

而我對你此舉無比憧憬

Candy necklaces

糖果項鍊掛頸

 

You've been actin' pretty reckless

你最近表現得特別火爆無節制

Dancin' like the young and restless

狂舞活像那些年少輕狂的小伙子

And I'm obsessеd with this

而我對你此舉無比憧憬

Candy necklaces

糖果項鍊掛頸

 

Sittin' on the sofa, feelin' supеr suicidal

陰鬱地坐在沙發上 自殺念頭不斷湧進

Hate to say the word, but, baby, hand on the Bible, I do

光是唸這個詞 都令我生厭 但我向聖經發誓 我所言不虛

Feel like it's you the one who's bringin' me down

感覺你就是害我情緒低落 久久不能平復的肇因

Thought that we were cool and we were kickin' it like Tribe Called Quest

還以為你我之間沒什麼大礙 而且你我處得明明還不賴 就像探索一族

You the best, but, baby, you've been bringin' me down

你最棒了 但 親愛的 你一直以來卻讓我無比低落呢

I can see it now

我總算看出來了

 

Rockafella, my umbrella

洛克斐勒 我的洋傘兒

God, I love you, baby

天兒 我愛你 寶貝兒

Fortune teller, favorite ever

算命者 愛你將持續到永恆

That's the story of us

那便是你我的命運

 

You've been actin' pretty restless

你最近表現得特別浮躁難克制

Dancin' like the young and restless

狂舞活像那些年少輕狂的小伙子

And I'm obsessed with it

而我對你此舉無比憧憬

Candy necklaces

糖果項鍊掛頸

 

I think that we should address this

我認為你我應該把話挑明了講

Actin' like the young and restless

老是表現得又衝動又年少輕狂

I'm obsessed with this

我卻為這樣的你痴狂

All his candy necklaces

他那一串串珠鍊掛項

 

[Piano Solo]

 

We've been actin' pretty restless

我們最近表現得特別浮躁難克制

Dancin' like the young and restless

狂舞活像那些年少輕狂的小伙子

I'm obsessed with this

我對你此舉無比憧憬

Candy necklaces

糖果項鍊掛頸

 

Candy necklaces

糖果項鍊掛頸


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()