https___images.genius.com_2100f5373dfc404f845743b2ed4a1d2f.640x640x1.jpg

專輯:Only Human (Special Edition) 

專輯發行日期:2018/2/9

Calum Scott - You Are The Reason (Official Video)

Calum Scott, Leona Lewis - You Are The Reason (Duet Version)

Calum Scott, Leona Lewis - You Are The Reason (Duet Version/Live On Good Morning America)

-

There goes my heart beating

你為我心上緊發條 行走轉動

'Cause you are the reason

為你 我什麼都願意做

I'm losing my sleep

愁憂情思 卻使我輾轉悱惻

Please come back now

我求求你 回我身邊來吧

 

There goes my mind racing

我心悸動加劇 無法止息

And you are the reason

自從遇見你 才得以從苦悶生活喘息

That I'm still breathing

得以張嘴呼吸 感受世間人情冷暖

I'm hopeless now

而今絕望無助的我 再也沒了辦法

 

I'd climb every mountain

我願翻山越嶺 徒手攀岩壁

And swim every ocean

不畏惡水深 游過千溪萬豁

Just to be with you

冒險犯難 只為與你相聚

And fix what I've broken

一針一線縫補你那破碎的心

Oh, 'cause I need you to see

噢 我需要你在此見證

That you are the reason

有你在 我的存在才具意義

 

There goes my hands shaking

來到你跟前之際 雙手不住抖顫

And you are the reason

一想著能見到你 就讓我難掩喜悅之情

My heart keeps bleeding

我心淌血 蔓延匯聚至你的所在

I need you now, oh

惟有你 能止息延綿不息的思念

 

If I could turn back the clock

倘若時光真能倒轉重來

I'd make sure the light defeated the dark

我會以那萬丈璀璨的愛 擊退驅散內心恐懼

I'd spend every hour, of every day, (Oh)

願以一世勞碌庸俗 終日疲憊勞苦中渡過

Keeping you safe (Oh)

換得你今生安康樂好

 

I'd climb every mountain

我願翻山越嶺 徒手攀岩壁

And swim every ocean

不畏惡水深 游過千溪萬豁

Just to be with you

冒險犯難 只為與你相聚

And fix what I've broken (Oh)

一針一線縫補你那破碎的心

Oh, 'cause I need you to see

噢 我需要你在此見證

That you are the reason

有你在 我的存在才具意義

 

I don't wanna fight no more

我拋卻身段尊嚴 不再起無謂爭端

I don't wanna hide no more (You are)

不再隱瞞心意 故作無動於衷 願以誠相對

I don't wanna cry no more come back

揮別悲傷哀愁 不再落淚 只要能換得你回心轉意

I need you to hold me (That you are the reason)

用那溫暖可靠的手 安慰鼓勵我 替我拭去淚珠

A little closer now, just a little closer now

再抱緊我一點 將溫度滲透體內 讓我感染你的氣息

Come a little closer, I need you to hold me tonight

別再讓我輕易從擁抱裡掙脫 今晚沒有你 我將無法入眠

 

I'd climb every mountain (Mmm)

我願翻山越嶺 徒手攀岩壁

And swim every ocean

不畏惡水深 游過千溪萬豁

Just to be with you

冒險犯難 只為與你相聚

And fix what I've broken

一針一線縫補你那破碎的心

Oh, 'cause I need you to see

噢 我需要你在此為愛見證

That you are the reason

因為你 我的存在才具有意義


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()