https___images.genius.com_8e261f0acd156be284a416afdc29d4c1.1000x1000x1.jpg

專輯:Fallen 落入凡間

專輯發行日期:2003/3/4

Evanescence - Hello

-

Playground school bell rings again

人在遊樂場 便又一次聽見上課鐘聲響起

Rain clouds come to play again

積雨雲再度從天空間裂縫出來嬉戲

Has no one told you she's not breathing?

難不成還沒有人知會你 她已經沒了心跳呼吸?

Hello, I'm your mind giving you someone to talk to

初次見面 我是你負責和你聊天 不讓你寂寞的自由知能

Hello

很高興認識你

 

If I smile and don't believe

假如我對你發笑 可別掉以輕心

Soon I know I'll wake from this dream

相信很快地 我就會從這無盡夢魘之中清醒

Don't try to fix me, I'm not broken

別想著去修好我 我可不是你壞掉的玩具

Hello, I'm the lie living for you so you can hide

搞什麼 你之所以能苟延殘喘活在這世上 都得多虧我這謊言呢

Don't cry

可別不小心哭囉

 

Suddenly I know I'm not sleeping

霎時間 我才發覺我壓根兒沒入睡過

Hello, I'm still here

有人在嗎?我人還在這裡呀

All that's left of yesterday

這一切不過是昨日遺落的殘闕


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()