https___images.genius.com_be8b30abcf286f1bf996e82e7e96dc14.1000x1000x1.jpg

專輯:Taylor Swift (Taylor’s Version) 出道同名專輯 (泰勒絲全新版)

專輯發行日期:未知

-

I could have keyed your car

我當初真應該刮花你的車子

I could have rolled your yard

我或許應該弄亂你家的院子

I know the passwords to your emails and everything you do

我甚至背得出你信箱的密碼 還有你那些雜七雜八的怪事

I could have put them to good use

現在想起來 我是不是該利用這些事

 

But I'm dressed to kill

但我天生就是你的剋星

And tonight I am going out on a date

而且今晚 我可是有個重要的會要約

With your best friend

和你最好的朋友見面

He always liked me anyway

反正他一直都對我很有好感

 

R.E.V.E.N.G.E

絕地大ㄈㄨˋㄔㄡˊ

My list of things to do this week

有些事情 我這禮拜非完成不可

Jealousy, misery

打翻醋桶 情緒勒索

Gon' give you what you gave to me

以其人之道 反制其人之身 就這麼做

Make you feel so B.A.D

絕對讓你ㄅㄨˋㄏㄠˇㄕㄡˋ

Break you, make you sorry

傷你的心 讓你還對不起我

I hope you cry, I'm getting my

希望你哭得死去活來 我要我的

R.E.V.E.N.G.E

絕地大ㄈㄨˋㄔㄡˊ

 

So I'm gonna paint the town with him

所以呢 我今天的安排是和他玩個痛快

Replace your memory everywhere we've ever been

用美好愉快的回憶 將與你相處的痛苦一併取代

I don't hang-out at smokey bars, but I know we'll see you there

我平時是不會去煙塵瀰漫的酒吧啦 但我想我們就那裏見吧

And I'll make you hear me laughing, like I just don't care

而我會放聲大笑直到你聽見 我一點也不在乎你的看法

I know you hate my friends, so tonight I called them all

我知道你不喜歡我姊妹 所以今晚我要和他們相見歡

And later on you can expect some prank phone calls, baby!

待會兒你可要接到一堆詐騙電話 保證讓你不手軟 北鼻!

 

R.E.V.E.N.G.E

絕地大ㄈㄨˋㄔㄡˊ

My list of things to do this week

有些事情 我這禮拜非完成不可

Jealousy, misery

打翻醋桶 情緒勒索

Gon' give you what you gave to me

以其人之道 反制其人之身 就這麼做

 

S-A-N-I-T-Y

ㄌㄧˇㄓˋ

I hope you lose yours tonight

我希望今晚換成你的能喪失

You've made me crazy too long

你害我最近變得抓狂又失控

And so I'm working on

而我最近滿腦子只想著

 

R.E.V.E.N.G.E

絕地大ㄈㄨˋㄔㄡˊ

My list of things to do this week

有些事情 我這禮拜非完成不可

Jealousy, misery

打翻醋桶 情緒勒索

Gon' give you what you gave to me

以其人之道 反制其人之身 就這麼做

 

Baby, baby

北鼻 北鼻

R.E.V.E.N.G.E

絕地大ㄈㄨˋㄔㄡˊ

Oh, and give you what you gave to me

噢 看你當初怎麼傷我 我就如何傷你

Oh


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()