https___images.genius.com_49ed584310df2c1bab549ef078ab40dd.1000x1000x1

專輯:Good Girl Gone Bad: Reloaded 娜妹好壞:超級好樣版

單曲發行日期:2007/3/29

Rihanna - Umbrella (Orange Version) (Official Music Video) ft. JAY-Z

-

Yeah, Rihanna

耶 蕾哈娜

Good Girl Gone Bad

娜妹好壞

Take three, action

數到三 好戲開演

Hov

 

No clouds in my stones

沒有瑕疵 擋得了鑽石鋒

Let it rain, I hydroplane in the bank

雨儘管下 老子可是坐擁銀行呢

Comin' down with the Dow Jones

道瓊指數暴跌 這熱單照樣爆紅

When the clouds come, we go, we Roc-A-Fella

只要景氣一低迷 我們就衝 我們可是地產大亨

We fly higher than weather, in G5's or better

我們在雲端四處遨遊 這G5商務機可屌了

You know me

你可懂我了

In anticipation for precipitation, stack chips for the rainy day

為預防賣太凶 鞏斷市場發生 事前未雨綢繆可是一定要的

Jay, Rain Man is back

傑哥駕到 雨人出馬

With Little Miss Sunshine, Rihanna, where you at?

義氣相挺我甜美小太陽 娜妹 你在哪?

 

You have my heart, and we'll never be worlds apart

你有人家的心 我們永遠不會隔兩個世界的距離

May be in magazines but you'll still be my star

也許偶爾上封面 但你永遠是人家的大明星

Baby, 'cause in the dark, you can't see shiny cars

寶貝 因為在黑暗之中 你看不見跑車的帥氣

And that's when you need me there

正因如此 你才會需要我的協助

With you, I'll always share because

與你同在 我將永遠共享榮譽 因為

 

When the sun shine, we shine together

每當陽光燦爛 我們就分享這份燦爛

Told you I'll be here forever

我會陪在你身邊 直到永遠

Said "I'll always be your friend"

說『我要做你一輩子知心好友』

Took an oath, I'ma stick it out 'til the end

向天發誓 人家會跟著你一起走到最後

Now that it's rainin' more than ever

看起來 雨下得比從前還大的樣子

Know that we'll still have each other

不論發生什麼事 至少我們還有彼此

You can stand under my umbrella

你可以和人家共撐小洋傘一把

You can stand under my umbrella

大雨一來 就站在人家小洋傘下

Ella-ella, ayy, ayy, ayy

之下-之下 耶 耶 耶

Under my umbrella

站在人家小洋傘下

Ella-ella, ayy, ayy, ayy

之下-之下 耶 耶 耶

 

These fancy things

這些華麗麗的東西

Will never come in between

將永遠不會介入我們感情

You're part of my entity

你就是我生命的一部分

Here for infinity

將繼續無限延伸

When the war has took its part

若是出現某種戰爭前來攪局

When the world has dealt its cards

而世界各國和勝方達成了協議

If the hand is hard

要是情況難應付

Together, we'll mend your heart because

團結齊心 我們就能治癒你傷痛的心 只因

 

When the sun shine, we shine together

每當陽光燦爛 我們就分享這份燦爛

Told you I'll be here forever

我會陪在你身邊 直到永遠

Said "I'll always be your friend"

說『我要做你一輩子知心好友』

Took an oath, I'ma stick it out 'til the end

向天發誓 人家會跟著你一起走到最後

Now that it's rainin' more than ever

看起來 雨下得比從前還大的樣子

Know that we'll still have each other

不論發生什麼事 至少我們還有彼此

You can stand under my umbrella

你可以和人家共撐小洋傘一把

You can stand under my umbrella

大雨一來 就站在人家小洋傘下

Ella-ella, ayy, ayy, ayy

之下-之下 耶 耶 耶

Under my umbrella

站在人家小洋傘下

Ella-ella, ayy, ayy, ayy

之下-之下 耶 耶 耶

 

You can run into my arms

你可以來我懷抱尋求慰藉

It's okay, don't be alarmed

沒關係的 放下你的防備

Come into me

快來到我身邊

There's no distance in between our love

沒有任何距離 可以阻絕我們強大的愛

So, gonna let the rain pour

那麼 就讓大雨直直落

I'll be all you need and more because

我會成為你唯一的需要 因為呢

 

When the sun shine, we shine together

每當陽光燦爛 我們就分享這份燦爛

Told you I'll be here forever

我會陪在你身邊 直到永遠

Said "I'll always be your friend"

說『我要做你一輩子知心好友』

Took an oath, I'ma stick it out 'til the end

向天發誓 人家會跟著你一起走到最後

Now that it's rainin' more than ever

看起來 雨下得比從前還大的樣子

Know that we'll still have each other

不論發生什麼事 至少我們還有彼此

You can stand under my umbrella

你可以和人家共撐小洋傘一把

You can stand under my umbrella

大雨一來 就站在人家小洋傘下

Ella-ella, ayy, ayy, ayy

之下-之下 耶 耶 耶

Under my umbrella

站在人家小洋傘下

Ella-ella, ayy, ayy, ayy

之下-之下 耶 耶 耶

 

It's rainin', rainin'

下起雨來了 來了

Ooh, baby, it's rainin', rainin'

噢 親愛的 下起雨來了 來了

Baby, come into me

寶貝 快點來找我

Come into me

快點來找我

It's rainin', rainin'

下起雨來了 來了

Ooh, baby, it's rainin', rainin'

噢 親愛的 下起雨來了 來了

You can always come into me

你要記得 你永遠可以來找我

Come into me

快點來找我

It's pourin' rain

下起了滂沱大雨

It's pourin' rain

下起了滂沱大雨

Come into me

來到我懷裡

Come into me

快來我懷裡

It's pourin' rain

下起了滂沱大雨

It's pourin' rain

下起了滂沱大雨

Come into me

快來我懷裡


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()