Cover art for Let The Light In by Lana Del Rey

專輯:Did you know that there’s a tunnel under Ocean Blvd

發行時間:2023/3/24

Lana Del Rey - Let The Light In (Audio) ft. Father John Misty

-

Pick you up at home, quarter to three

再過十五分就滿三點 去你家接你

Ask you if you want somethin' to eat

問了問你有沒有想吃的東西

Drive around, get drunk, do it over again

開車兜風 喝個醺醉 彷彿成了種習慣

 

Wake you up at night, quarter to one

還有十五分滿一點便搖醒了你

I can never stop, wanna have fun

我向來按捺不住這周身的熱情

Don't be actin' like I'm the kinda girl who can sleep

可別把我當成那種易睏又冷感的女孩

 

'Cause every time you say you're gonna go

因為每一次你氣惱地說你該走了

I just smile, 'cause, babe, I already know

我只是微笑 因為親愛的 真相我早就知道了

You know I got nothin' under this overcoat

你明知道在這身銀灰大衣下我再無所有

 

Ooh, let the light in

噢 讓陽光射灑進來罷

At your back door yelling 'cause I wanna come in

嚷嚷著放我進門 因為我想走進你的心呀

Ooh, turn your light on

噢 點亮你的燈罷

Look at us, you and I, back at it again

你看看我們倆 果然和好不在話下

 

Pick you up around quarter to two

大約再十五分滿兩點就去接你

Usually we got nothin' to do

通常我們見面也沒別的事

Screw it, maybe you should go and record some of your songs

管它呢 倒是你也該多錄幾首你寫的歌了

 

Got my dress on tight 'cause you know that I

束緊我這身長裙 你知道我想表達的意思

Look shinin' in the light, there's so much ridin'

都怪在這燈光下我特別迷人 這樣的人生路

On this life and how we write a love song

注定坎坷 你我才能共譜戀歌

 

Ooh, let the light in

噢 讓陽光射灑進來罷

At your back door yelling 'cause I wanna come in

嚷嚷著放我進門 因為我想走進你的心呀

Ooh, turn your light on

噢 點亮你的燈罷

Look at us, you and I, back at it again

你看看 我們倆 果然和好不在話下

 

'Cause I love to love, to love, to love you

因為我很樂意 很樂意 很樂意愛你

I hate to hate, to hate, to hate you

要我怨你 怨你 怨你我可不樂意

Put the Beatles on, light the candles, go back to bed

放上披頭四的唱盤 點亮燭火 是時候上床了

 

'Cause I wanna, wanna, wanna want you

誰教我忍不住 忍不住 忍不住為你傾心

I need to, need to, need to need you

我實在不能 不能 不能沒有你

Put the TV on, the flowers in a vase, lie your head

轉開電視 花都在瓶裏 放寬心什麼事都沒有

 

Ooh, let the light in

噢 讓陽光射灑進來罷

At your back door yelling 'cause I wanna come in

嚷嚷著放我進門 因為我想走進你的心呀

Ooh, turn your light on

噢 點亮你的燈罷

Look at us, you and I, back at it again

你看看 我們倆 果然和好不在話下


arrow
arrow

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()