Taylor Swift - The Way I Loved

專輯:Fearless (Taylor’s Version) - 無懼的愛 (泰勒絲全新版)

專輯發行日期:2021/4/9

Taylor Swift - The Way I Loved You (Taylor's Version) (Lyric Video)

Hidden message: We can't go back 回不去了

-

He is sensible and so incredible

他是個既懂事又體貼的好人

And all my single friends are jealous

我那些單身密友都羨慕不已

He says everything I need to hear

他總對我說著最動聽的情話

And it's like I couldn't ask for anything better

總覺得 我再找不著更好的他

 

He opens up my door and I get into his car

他親自為我開車門 好讓我上車

And he says, "You look beautiful tonight"

而他說「你今晚看起來美極了」

And I feel perfectly fine

這讓我感覺再好不過

 

But I miss screamin' and fightin' and kissin' in the rain

但我懷念的 是你我喊著吵著 然後在雨中相吻

And it's 2 AM and I'm cursin' your name

都凌晨兩點了 我還發瘋似的罵你

So in love that you act insane

太愛了 才做出這樣的舉止

And that's the way I loved you

這就是我愛你的方式

 

Breakin' down and comin' undone

一次次的崩潰 一次次的心碎

It's a, a rollercoaster kind of rush

就好比雲霄飛車那樣痛快

And I never knew I could feel that much

從不曉得我懷有那樣濃烈的感情

And that's the way I loved you

要知道 這就是我愛你的方式

 

He respects my space

他對我的空間表示尊重

And never makes me wait

也從不讓我久等

And he calls

他說好幾點

Exactly when he says he will

就是幾點會打來

 

He's close to my mother

他不僅和我媽媽關係緊密

Talks business with my father

更和我父親大談生意經

He's charming and endearing

他是如此迷人又惹人憐愛

And I'm comfortable

我對他再沒有怨言

 

But I miss screamin' and fightin' and kissin' in the rain

但我懷念的 是你我喊著吵著 然後在雨中相吻

And it's 2 AM and I'm cursin' your name

都凌晨兩點了 我還發瘋似的罵你

So in love that you act insane

太愛了 才做出這樣的舉止

And that's the way I loved you

這就是我愛你的方式

 

Breakin' down and comin' undone

一次次的崩潰 一次次的心碎

It's a, a rollercoaster kind of rush

就好比雲霄飛車那樣痛快

And I never knew I could feel that much

從不曉得我懷有那樣濃烈的感情

And that's the way I loved you

要知道 這就是我愛你的方式

 

He can't see the smile I'm fakin'

他看不見我強顏的笑意

And my heart's not breakin'

而我強忍著就要碎的心

'Cause I'm not feelin' anything at all

我只差那麼一點 就要徹底麻木

 

And you were wild and crazy

你是如此瘋狂又不受拘束

Just so frustrating, intoxicatin', complicated

這既教人沮喪 濃烈又複雜的感情

Got away by some mistake and now

卻因為先前犯的錯告終 而如今

 

I miss screamin' and fightin' and kissin' in the rain

我懷念的 是你我喊著吵著 然後在雨中相吻

And it's 2 AM and I'm cursin' your name

都凌晨兩點了 我還發瘋似的罵你

So in love that you act insane

太愛了 才做出這樣的舉止

And that's the way I loved you

這就是我愛你的方式

 

Breakin' down and comin' undone

一次次的崩潰 一次次的心碎

It's a, a rollercoaster kind of rush

就好比雲霄飛車那樣痛快

And I never knew I could feel that much

從不曉得我懷有那樣濃烈的感情

And that's the way I loved you

要知道 這就是我愛你的方式

 

Oh, and that's the way I loved you

噢 而這就是我愛你的方式

Never knew I could feel that much

從不曉得我懷有那樣濃烈的感情

That's the way I loved you

這就是我愛過你的方式


arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 pch 的頭像
    pch

    pch的翻譯部落格

    pch 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()